Özgürlük ...!!!

Kebapçı kâğıdında hayat bulur doludizgin sorgulamadan
Özgürce, Kalem mutlu buluştuğu yerle Dizeler sıralanır,
Denizin okşayan hoş sedası dalga dalga nameleriyle,
Gök kuşağı renkten renge girer eşlik edercesine...

Rüzgâr gül kokularıyla okşayarak saçlarını tarar tel tel,
Kanını coşturur güneşin sıcaklığı, sarar bedenini yavaş yavaş,
Ne duruyorsun aç kollarını, kucakla sana sunulan güzellikleri,
Haykır özgür ruhunla, söyle özgürlük şarkısını dünyaya...

Haydi, özgürlük şarkısı hayat bulsun, dökülsün dudaklarından,
Martılar eşlik ediyor sana, süzülüyor ipeksi dans edişleriyle,
Tüm evren dans ediyor denizkızı seninle, yunuslar martılar,
Gökkuşağı, güneş, rüzgâr deniz ve kâinat Keman eşliğinde...

Sahile vuran narin dalgalar denizyıldızlarını kum kalelerini okşarken,
Ey Tanrım, bahşettiğin bu güzellikler için secde etti tüm varlıklar,
Koro eşliğinde başlar özgürlük konçertosu, gitar ve kemanlarla,
Koro şefinin adı özgürlük, tüm evren söyler seninle bu şarkıyı...

Özgür Vatan... Özgür İnsan... Özgür Ruhum...

03 Nisan 2009 15 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    Sahile vuran narin dalgalar denizyıldızlarını kum kalelerini okşarken, Ey Tanrım, bahşettiğin bu güzellikler için secde etti tüm varlıklar, Koro eşliğinde başlar özgürlük konçertosu, gitar ve kemanlarla, Koro şefinin adı özgürlük, tüm evren söyler seninle bu şarkıyı...

    Özgür Vatan... Özgür İnsan... Özgür Ruhum...

    ttebrikler özgürlük yürekte başlıyor bazan kendimizide esir edebiliyoruz kaleminiz daim olsun saygılar

  • 15 yıl önce

    Sizi önce yazmış olduğunuz bu güzel şiirinizden dolayı tebrik ediyorum.. Harika dizeler.. Zevkle okudum.. 👍👍👍 Ama seslenirmede sanırım bir sorun var tam oturmamış. Yani böyle güzel yazdığınız bir şiir daha güzel bir ton ile seslendirilmiş olsa fevkalade olur.. Belki mikrofan veya ses çekim programından da kaynaklanabilir..

    Dedimya Şiir çok güzel:👍

    Rüzgâr gül kokularıyla okşayarak saçlarını tarar tel tel, Kanını coşturur güneşin sıcaklığı, sarar bedenini yavaş yavaş, Ne duruyorsun aç kollarını, kucakla sana sunulan güzellikleri, Haykır özgür ruhunla, söyle özgürlük şarkısını dünyaya...

  • 15 yıl önce

    Sahile vuran narin dalgalar denizyıldızlarını kum kalelerini okşarken, Ey Tanrım, bahşettiğin bu güzellikler için secde etti tüm varlıklar, Koro eşliğinde başlar özgürlük konçertosu, gitar ve kemanlarla, Koro şefinin adı özgürlük, tüm evren söyler seninle bu şarkıyı...

    Özgür Vatan... Özgür İnsan... Özgür Ruhum...

    Tebrik ederim... Çok Hoş bir çalışma...😙😙😙👍👍👍

  • 15 yıl önce

    Özgür Vatan... Özgür İnsan... Özgür Ruhum...

    Özgür Vatan... Özgür İnsan... Özgür Ruhum...

    Özgür Vatan... Özgür İnsan... Özgür Ruhum...

    kutlarım özgürlük gibi varmı

    sevgiyle kalın

  • 15 yıl önce

    "Sahile vuran narin dalgalar denizyıldızlarını kum kalelerini okşarken, Ey Tanrım, bahşettiğin bu güzellikler için secde etti tüm varlıklar, Koro eşliğinde başlar özgürlük konçertosu, gitar ve kemanlarla, Koro şefinin adı özgürlük, tüm evren söyler seninle bu şarkıyı...

    Özgür Vatan... Özgür İnsan... Özgür Ruhum..."

    ne güzel dökülmüş dizelere tuhun hayırışları.. yüreğinize sağlık.