Özgürlük Ağacı

Huzurumuz kalmadı,her yerde bir patlama.
Aklım fikrim dağıldı,yüreğim kan ağlıyor.
Hıçkırarak karşımda, derdime dert katlama.
Boynu bükük analar kara yazma bağlıyor.


Mezhep farkı gütmeden,kardeş gibi barışık
Bunca yıldır yaşadık, birbirine alışık.
Nerden sardı bahçeyi,bu zehirli sarmaşık
Düştüğümüz bu durum ,yürekleri dağlıyor.


Kin ve nefret gütmeden,demokrasi gayemiz.
Nifak yoktu ortada, ay yıldızdı sayemiz.
Tarihin her devrinde,çok üstündü payemiz.
Damardaki asil kan gücümüzü sağlıyor


Güven veren masumlar,başımıza dert oldu.
Karnı burnu doyunca karşı koyan fert oldu.
Özgürlüğü savunmak,hepimize şart oldu.
Sokaklarda nidalar, seller gibi çağlıyor.

Duman sardı her yanı,kolay kolay gitmiyor.
Nereye kadar sabır, buna vade yetmiyor.
Komut verme sırası,ama boru ötmüyor.
Yarın için doğan gün bize umut yeğliyor.

09 Haziran 2013 139 şiiri var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (8)
  • 10 yıl önce

    Kıçımızı yırtsakta,yobazlar üstün geldi, Dava yurdumuz değil,paylaşılacak güldü. ATATÜRK'ÜN ilkesi,birini insan saydı O da fazla şımarıp,anamıza elledi.

    Ülkümüz ülkücülük,ülküye ilke olmak, Yurttaşımızı değil, isyancıları boğmak. Sarı'ya ve Arap'a, olursak güvenecek Kara yasa düşerek,bize kalır ağlamak.

    Başka sesi dinlemez,illâ arapça ezan, İmparatorluğumu,İslâm alemi bozan. Öyle hale geldik ki,bölücü kendimiziz Demokrasi yobazı, kaderimizi yazan.

    sömürülenler var mı,akılsızlardan başka, Bir hayalin peşinde,durmadan koşar aşka. Namus,şeref haysiyet,T ü r k 'ün şiarı idi. Koltuk siyasetinden, o da yapıldı l a ş k a.

    Bu tür şiirler eski duyarlı nesilleri çok duygulandırır,daha öte kahreder. Şairemiz Ülkü öğretmen de gidişen yaramızı pek güzel kaşımaya tabi tutmuş.tebrik eder,sağlıklarını dilerim....Çiçek..İzmir..T.C. ( Gün ola harman ola,)

  • sevgili hocam Ülkü öğretmenim burada da eşsiz şiirlerinizi okumak ne güzel birde resim çalışmalarınızı tablolarınızı burada da görme imkanı olsaydu sevgilerimle kutluyorum

  • 10 yıl önce

    Duygularınıza aynen katılıyorum Yaşar Bey. Ölmek var dönmek yok bu uğurda.

    Umutlarımız gerçek olur inşallah. Selam saygılar.

  • 10 yıl önce

    Meraklanmayın Hafize Hanım.Bu site Atatürk'ü kendine önder alan demokrasi peşinde koşanların özgürce yazdığı bir site. Paylaşım için teşekkürler.Selam saygı sevgiler.

  • 11 yıl önce

    Kin ve nefret gütmeden,demokrasi gayemiz. Nifak yoktu ortada, ay yıldızdı sayemiz. Tarihin her devrinde,çok üstündü payemiz. Damardaki asil kan gücümüzü sağlıyor

    Hem de nasıl dağlıyor. Sanırım Suriye yi taklit ediyor başımızdaki püsküllü bela! Yazacak o kadar çok şey varki yazamıyorum siteyi kapatırlar diye. Yüreğiniz susmasın sevgili öğretmenim...