Özrüm Vedadir Sana

"Sevgiyi haketmişti fazlasıyla oysaki
Ama becerememişti işte yürek ölesiye sevmeyi..."


Avuntularımın vurgun yüzlüsü
İçimdeki karanlığı
Aydınlatamadı ışık saçan gözlerin
İnci tanelerini dağıtmıştım bir çok kalbin
Titrek adımlarına çemle olurdu
Duygulara kapalı kafesim
Sırtımı dayadığım dağları
Ateşe verirdi bir anda sözlerim


Ve beceremedim ben bir türlü
Öfkelerimi anlık yaşamayı
Vebali boynuma asılan
Son bakışlar ömrümden ömür aldı
Parçalandı yüreğim,ruhum her bir yerim
Aslında olmayanları belli edemedin demiştin
Çok yıktı biliyorum hamlelerim
Haketmiyorum ellerini
Özür dilerim


"Özür bağışlanmak arzusu değil bir vedadır çoğu zaman.Sonsuz sürecek bir hatanın telafisidir belkide kimbilir...Herşey tadında ve kararında..Budur gerçek sevgi aslında..Üzülmek değilde üzmek yok karakterimde..Güvenemiyorum çelişkiler içerisinde büyüyen gönlüme..En iyisi iyi bak sen kendine..."




21.04.2009

07 Ekim 2009 81 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 14 yıl önce

    sevgili dost kalem...özür dileyerek başlamak istiyorum....neden seven hep gider ve fedakarlığı neden seven yapar..sevgi evet fedakarlık ister..ama ayrılığı neden kabul eder..mutlu olmaya hakkı yokmudur..bırakın gülsün seven yürekler denilmediği sürece..sevenlere yüklenir kederler hüzünler..bir pencere kenarında bekleyen..gecelerini uykusuz geciren hep sevenlerdir hep..cünkü sevmişlerdir değilmi..ve sevgisi üşümeyi ağlamayı gerektirir..o sevmıştir ve sevgisi icin sevdiği icin fedakar olmayı istemiştir..peki..ya sevilen..o ne kadar hasret icinde hengi özlemle bekler bilinirmi.. peki ne kaldı geriye dost...iki damla göz yaşı..birde gidenin umursamazlığı..evet güzel bir yürek sesiydi..ve hüzünlüydü..dilerim bir dahaki yürek sesinde sevginin şen sesi olsun kutlarım dost sevgiler bırakıyorum yüreğine..bütün sevenler aynı derecede sevilsin diye.....

  • 14 yıl önce

    Siirin basligi bende buyuk ilgi yaratti.Bi de bu son sozler "Özür bağışlanmak arzusu değil bir vedadır çoğu zaman.Sonsuz sürecek bir hatanın telafisidir belkide kimbilir...Herşey tadında ve kararında..Budur gerçek sevgi aslında..Üzülmek değilde üzmek yok karakterimde..Güvenemiyorum çelişkiler içerisinde büyüyen gönlüme..En iyisi iyi bak sen kendine..."

    Uzulmek degilde,uzmek yok karakterimde!Kutlarim saire,bu sozler cok etkiliyici.

  • 14 yıl önce

    yüreğine sağlık yavrum haklısın tabi

    👍👍👍👍👍👍👍