Pakistan

‎pakistan,
uzağımızda değil!
bir kalp atışı kadar yakınımızda!
bizlerin,
sizlerin,
ötekilerin, ellerine
öylesine, muhtaçlar ki;
el uzatırken,atan
bütün kalp'lere, selam olsun...

21 Ağustos 2010 42 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (4)
  • 13 yıl önce

    Eyvallah yüreğine sağlık,"Şair" duyarlılığı bu olmalı,Şair-Ozan sadece kendi yanı başında olanla değil börtü böcekleri bile kendine dert edinir,insanlık adına nerede bir vahşet varsa mazlum varsa yüreğinin içi sızlar,bu sızıyı elbette Şair şiirinde işleyecektir,Oktay kardeşimin beğenisi de ayrıca kendini ilgilendirir,beğeni denen göreceli bir kavramdır kişiden kişiye değişir...yorumları kendine dert etme kardeşim kararlı bir şekilde sen devam et ,başarılar diliyorum.

  • 13 yıl önce

    Oktay Şafak, ---------Kardeşim

    Memlekette, Ne kadar çok, Açımız, Fakir fukaramız, olduğunu Elbette ki, biliyorum.

    Pakistanı, Marmara depreminde, ben enkaz dayken, Verdikleri aştan, tanıyorum.

    ----------Şiir'e, gelince, Şiir olsa, ne olur, olma sa, ne olur? ----------Sizi, rahatsız eden ne?

  • 13 yıl önce

    oktay kardeş, yorum yapma zorunluluğunz mu, vardı? şiir olsa, ne olur, olmasa ne olur? ----geçmişte, pakistan la aramızda özel ilişkilerimiz var dı. -her şeyi bir kenara bırakırsak, telef olan insanlıkla, karşı karşıyayız! -sanırım anlatabildim, iyi yazan kardeşim.

  • 13 yıl önce

    Önce kendi kapı önümüze bakmalıyız ( ! ) Toksak; Dünyanın öbür ucuna Afrika'ya bile koşalım

    Ülkemizin 3/2 si asgari ücretle geçinmeye çalışırken Açlık sınırları altında milyonlarca kişi cebelleşirken İşsizlikten millet sağa-sola şaşkın bir vaziyette koşarken

    Bu karalamanızı zaten şiir değil ( ! ) Konu olarak pek uygun görmedim...