Pusula

Berdus derviş
Arsız kıyamda
Kainatın sırrı
Sadece gözlerini yormuş alimde
Gül kokulu
Çöl sineler
Aşk tellalı
Gece gündüzün şıracisi
Basketbolcu cüce
Hayatın yalancısi
Hissiz ruku
Hissesiz secde
Akıldan uzun kelam
Kalpten büyük aşk
Niteliksiz tez
Ürkek antitez
Saydam gizem
Nafile semah
Günün modası
Afilli küfür
Şiirin cilası
En fazla kendini boğan sıglik
Okyanus olma iddialisi
Mecnun kaybolmuş çöllerde
Tecavüzcü Coşkun
Leylanin belalısı
Hacca giden Bektaşi
Kıyamet habercisi
Kanatlari eksik sofu
Tartı mühendisi
Ah bu hep kendini gösteren pusula!

01 Eylül 2017 259 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 6 yıl önce

    Yaklaşık iki yılda bu siteye 252 şiir gönderdim.Bu süreçte hiç bir zaman çok iyi bir şair,çok iyi bir insan,çok bilge biri ve ulvi bir kişilik olduğumu iddia etmedim ve elimden geldiğince benden yaşça büyük ya da küçük hiç kimseye karşı sevgi ve saygıda kusur etmemeye çalıştım.Şiirlerimin bir kısmı şiirsel kalitesi düşük ve bunlardan çoğu kalem antrenmanı olarak yazdığım şiirlerdir.Ancak şiirlerimin tamamını okuyan biri hiç bir görüş ve ideolojinin,partinin,mezhep ve inancın körü körüne savunucusu olmadığımı ve çok az konuda tabularımın olduğunu anlar.Bununla birlikte normal hayatımda hemen her görüş ve ideolojiden,partiden,mezhep ve inançtan az ya da çok gönül bağı kurduğum insanlar vardır.Bu insanlarla ortak noktamız birbirimizi anlama çabamızdır.Yaşanılan tatsız olayla ilgili olarak;kendi adıma,karşı çıktığım sevgisizlik ve anlayışsızlığa ortak olduğum,kendi değer yargılarımın bir kısmını çiğneyerek haddimi aştığım ve tatsız olayı daha da büyüttüğüm için başta site yönetimi olmak üzere herkesten özür dilerim.Şiiiri insanlara faydalı bir şekilde kullanamadığım için bu sitede ya da belki de tamamen şiir yazmayı bırakıyorum.