Rakkase / Kırıkkalpler

vakar yenik düşmüş,kanserli bir organ,
kafalar yerde.
isyan hududu aşmış,duygular holigan,
nifak zirvede.



fahiş akşamlar,kuytuda kalleşlik doğuruyor,
kaypak kişilik.
zümrüdi renge boyanıyor,simsiyah gecede,
kahpe kimlik.



kıvrak rakkase kıvamında,çürümüş beyinler,
sinsi emeller.
afakı sarıyor karabulut,heybede şeytani fikirler,
ebleh figürler.



egonun kırbacı altında inliyor zavallı beden,
esir yürekler,
sevginin vuslata eremedigi zaman, bu zaman
kırık kalpler.



örümcek ağı gibi örülmüş dosta tuzaklar,
hain planlar.
koylarına zehir gibi işlemiş,sahte yaşamlar,
bedbaht insanlar.



çektim aldım yüzümü,hayattan yana,
çıkarlar iğrenç.
teslim oldum,bıraktım kendimi sukut ummanına,
yas için çok geç.



asaletten yoksun bir geceyi daha devirirken,
ruhum ürkek.
yazgım,namıma yeni numaralar çevirirken,
bedenim titrek

30 Temmuz 2009 16 şiiri var.
Yorumlar (31)
  • 14 yıl önce

    bir anlatım her ne şekilde olursa olsun şiir öykü hat ebru resim fotoğraf veya başka bir gönül işi.. bazi şeyler öyle harika kompozisyonda anlatılırki ancak anlatanın dışındaki herkes bir parçasını anlayabilir..

    selamlar saygılar

  • 14 yıl önce

    Kendisinin Şiirleri Çok Okunmuyor Diye Çok Beğenilenleri Eleştirmeye Çalışan Bir Garibin Öyküsüdür Dilimdeki..... Çok değil bir sayfa geridedir kendisi,musa kardeşimin,anlayabilmesi adına altı defa yolladığı açıklama yetmemiştir üstelik,Küstahlıkta nirvanaya ulaşan kişiyi tebrik ediyorum... ne olursan ol yine gel sözümüzü yanlış anlayıp.....

  • 14 yıl önce

    tebrikler abi güzeldi tabi bu şiiri anlamayan bazı sahsiyetler var. iki kelime başlıktan bişey anlayamayanlar da buraya şair diye gelmişler ordan burdan sallıyorlar yorumlarını:):):)

    tekrar tebriklerrrrr.... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    diyecek bir şey kalmamış bana :) bu açıklamadan da bişey anlamadıysanız alper bey bir sözüm yok...

  • 14 yıl önce

    Herkesin bir tarzı var tabii.Bu yıllardan, yaratılıştan beri böyle süregelmiştir.Gel zaman git zaman insanların yorum yapmış olmak için yorum yaptıkları gibi.Birde uzunca bir açıklamadır almış başını gitmiş.Bir ucu alaskada bir ucu yemende. Bilgi fazlalığı bozuk para gibi harcanmamalı.Sonra karın ağrısı yapabilir.

    Ayrıca şiirin başlığı konusuna değinmek isterim.İki kelimeden oluşmuş.Ama aralarında ''SLAŞ'' denilen işaret konmuştur ve programlama dilleri sayesinde tek tuşla veya iki tuşun kombinasyonuyla oluşabilir.Tabi birinin yönü diğerinin aksinedir. Bu demek olur ki; şiir iki farklı ama birbirini tamamlayan başlıktan oluşmuş.''Dansözlerin; yani çok kıvırtan ve kıvırmayı meslek edinmiş insanların kırdığı kalpleri anlatıyor''.

    Eğer ki ŞİİR OKUNURSA HER ŞEYİN AÇIK OLDUĞU göze ÇARPIVERİR.

    Ama ne diyelim STİL meselesi.Bir çok cümle ile bir kelimenin seceresi çıkartılır, lakin, yazan ne yazmış diye bakılmaz.Herkesin bir tarzı olduğu malum.