Sadece Bugün

Öncesi ve sonrası yok.
Sadece bugün sev beni...

Hayallerini anlatma.
Ben kurmadım ki...
Hayalkırıklıklarını ise hiç.
Ben kırmadım ki...

Heyy sana söylüyorum.
Nereye bakıyorsun?
Önünde yada arkanda değilim.
Yanındayım...

28 Ocak 2010 72 şiiri var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (7)
  • 14 yıl önce

    'Öncesi ve sonrası yok. Sadece bugün sev beni...' Önce yok,sonra yok .Ortaya zaman kavramı olarak bir AN olan bügün yerleşmiş. Gerçek olan tek zamandır AN. Dün yaşanmış ve soyutlaşmıştır. Gelecek yaşanmamış ve o da soyuttur. Gerçek olan yaşanan tek zaman parçası andır. Şair iki dizeyle sevgiyi gerçek hale sokuvermiş: 'Sadece bugün sev beni...'

    Değişimler vardır,sevdiğimiz zamanı onunla paylaştığımız aşkımızda. Ben seni bu halinle sevmedim dediğimiz zamanlarr başlar ki bu değişimin haberci ifadesidir. neler yaşandı ki bu değişim olmuştur. değişimin olumsuz yönü aşkın da oumsuz yönüdür. aşk bir cennet ağacına benziyor. Meyveler çin tırmanıyorz ona. Tırmanırken ne çok acılar sıkıntılar çekiyoruz. Orada mutluluk meyvelerini yiyerek kendimizden geçiyoruz sonra gün geliyor doyuyoruz. Her doyum uzaklaşmayı da getiriyor.Bir gün inmeye başlıyoruz o ağaçtan. orada kimse sonsuza kadar kalmıaz çünkü. Hayallerini anlatma. Ben kurmadım ki... Hayalkırıklıklarını ise hiç. Ben kırmadım ki... Simyacının mutluluğu aramasına benziyor aradığımız zaman zaman . Yeniden cennet ağacını ararken Yanındayım...sesini duymamız, yanlış yere bakmamızdır yalnızlığımız... Tebrikler.

  • 14 yıl önce

    Öncesi ve sonrası yok. Sadece bugün sev beni...

    Evet gerçekten şiirin çok güzel ve seninde dediğin gibi dündü yarındı derken çoğu zaman kendimizi sevdiklerimizi unutuyoruz.Çok haklısın sadece bu gün sev beni demekle nede güzel söylemişsiniz yüreğinize sağlık.Sevgilerimle....

  • 14 yıl önce

    demi ya şairem.. anı yaşamak adına güzel şiirini tebrik ediyorum..

  • 14 yıl önce

    Şaire hanım, insanlar burunlarının yüksekliğinden gönül evlerindeki o güzel misafiri görmezler. Hep ondan habersiz yaşarlar.

    Elde ettikleri güzelinde çoğu zaman kadrini kıymezler.

    Herkesin her zaman gözü dışardadır.

    Tebrikler efendim.

  • 14 yıl önce

    Dündü, yarındı derken çoğu zaman bugünü unutuyoruz. Oysa tüm yaşananlar sadece an değil mi?

    Teşekkürler yorumlarınıza...