Şair Susmaz Taviz Vermez Haine

Geçekleri yazar gerçekler söylenir şair dilinde,
Bahsetmez sadece bahceden sevda gülünden,
Hiç durmaz ilerler vatan uğruna sevgi yolundan,
Şair susmaz taviz vermez haine.

Vatandır bayraktır vatan seven şairin derdi.
Sınırsız düşünce dağ taştır vatan serlerin de yurdu,
Hiç dönermi yolundan davasından yiğidin merdi,
Şair susmaz geçit vermez haine.
**
Sungurtaş susmaz verir savaşlar,
Vatan sevgisi çok güzeldir asil gardaşlar,
Vatan sevdasıyla dalgalanır bayraklar,
Şair susmaz geçit vermez haine.

14 HAZİRAN 2023

-- Vatan sevgisi; ruhları, kirden kurtaran en kuvvetli rüzgârdır.

    Bazılarına göre Vatan, üzerinde yaşanılan kara parçası olarak tanımlanır; ancak bizim anlayışımızdaki vede kalbimizdeki vatan kavramı, kuru bir kara veya toprak parçası tanımına sığmayacak kadar büyüktür. Bizim için vatan  Namustur, namusuz olarak ta yaşanmayacağı için vatan bizler için güzel olan her şeydir. Vatan Namustur, şereftir,  korunması gereken kıymetli bir hazinedir. Kısacası uğruna hayatımızı bile hiç çekinmeden feda edebileceğimiz bir değerdir. Bizim vatanımızın adı, Türkiye Cumhuriyeti'dir. Türkiye, kolay ele edilmemiştir. Bu vatan için atalarımız kadınlarıyla erkekekleriyle çocuklarıyla  savaşmış, bu uğurda can vermiştir. Nihayetinde düşman işgalinden kurtararak onu bize miras bırakmıştır. Bu mirasa en güzel şekilde sahip çıkıp onu geleceğe taşımak, sonsuza dek yaşatmak hepimizin en kutsal görevidir. Bizim töremizde vatan namustur. Ona göz diken her kim olursa olsun, onunla mücadele edilir, ölmek de öldürmek de göze alınır ve bundan zerre kadar korkmak, çekinmek yoktur. ''Hepimiz, Mustafa Kemal Atatürk'ün Mevzubahis Vatansa gerisi Teferruattır sözleriyle yetiştik büyüdük onun içindir ki vatan bizler için korunması gereken  enkutsal değerdir. Olmaz vede Olamaz Türk'e Önder vede Lider Ne Mutlu Türküm diyemeyenden vesselam.    

 

14 Haziran 2023 1073 şiiri var.
Beğenenler (5)
Yorumlar