Sakladım Yüzümü

Benim yaşamım yaşanmayacak kadar karmaşık olmadı hiç...
Karamsar ve iç sıkıcı dönemlerim oldu ;
Hatta kendime acıdığım uzun dönemler bile oldu
İşte o zaman sakladım yüzümü..
Ta ki KARAMSAR YA DA İYİMSER OLMANIN BİR TERCİH ETME HALİ
Oduğunu öğrendiğim zamana kadar...
Somurttuğumda hep zifiri karanlıklar sarmadı beni.
Gülümsediğimde hep karşımda bir mutluluk ışığı da yoktu. .
Sırf bu yüzden sana,sadece senin olan gülücükler biriktirdim.. KOCAMAN ! ! !
Ve işte sana dair bana geçen bir gün daha...
Benmi napıyorum sadece gülümsüyorum önce aşka sonra sana ..
AŞK yokmuş zaten sense hayal ettiğim olmasını dilediğim tek gerçeğimdin şu dünyada...
Sen mi ? ? ?
Sen
Hayalsin aslında bir gün gelip beni bulur ümide ile beklediğim bir hayal...

27 Kasım 2008 12 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (7)
  • 15 yıl önce

    süperrrrrr

  • 15 yıl önce

    tesekkür ederim ve biliyorum ki yorumunu yaparken yazdığım şiirleri okuyup, göz önünde bulunduğundan eminim.. sana da şiir hayatında başarılar dilerim yazar arkadaşım.

  • 15 yıl önce

    yorum için teşekkür ederim... ben sadee her yiğidin bir yoğurt yiğişi vardır demekle yetiniyorum sanada şiir hayatında başarılar.. ;)

  • 15 yıl önce

    sevgili yazar arkadaşım kayıtlı tüm şiirlerini okudum; şiirlerinde kendine özgü bir kalemin var ancak şiirsel yaklaşım anlamında yazılanlar sanki, hepsi olmasalarda deneme havası veriyor. ve şiirlerimizde bizim hislerimizi kelimelere döktüğümüz de bunlara yardımcı olan; onlara gerekli tonlama ve vurguları veren imla kurallarını bir köşede unutmamamız gerektiğini düşünüyorum... sonuç olarak genellikle serzeniş yüklü anlatımınızı süsleyen imgeleme yeteneğine sahip güçlü bir kalem olduğunuzu düşünüyorum. ancak biraz daha şiirlere eğilmek ve emek vermek gerek... tebrikler..

  • 15 yıl önce

    Hayallerinin gerçekleşmesi dileklerimle kutlarım