Sarı Kül

ölüm kesiyor gözlerimi
sesimde uyuyan aşk'a inat

dudaklarım;
güneşi batıran parmaklarını öpüyor
bana sadâkati gevele

kalbim;
dilsiz bir sabaha uyansa da
yüzüm yalandan bir oyuncak

seyret;
hoyratımda çıplak bıraktığın
aşkın cakasını

dikensiz güllerin
tenimdeki masalını

__hani dudakların yemindi__

26 Temmuz 2010 22 şiiri var.
Yorumlar (12)
  • 13 yıl önce

    Aşk dudaklara dokunarak girermiş içine insanın.yer varsa şayet orda uzun süre,hatta ilelebet kalır;ancak yeri yoksa orada ne yaparsan yap tutamazsın onu.Aşk öyle bir şey işte.Sarı hüznün rengi olduğuna göre aşkın burada hüzne büründüğünü söylemek yanlış olmaz,ama şairin tabiriyle bazen. Sarı bir kül;altın da sarı, ama parlar ve mutludur; ancak aşk sarıya büründü mü mutsuzluk sarar etrafını nedense. Sevdim bu şiiri;çnkü içinde sarı var(hüzün) ve bu renge bürünen bir aşk var.Bu yeterli benim için şiiri sevmem için sanırım.

  • 14 yıl önce

    önce kutluyorum sevgili Şafak'ımı...

    hayatını aşka adayan bir yüreğin dizelere vurumuydu şiir ki;hep iyisini yazar şiirlerin O...

    kısacası dikkat edilmesi gereken kocaman bir şairdir Şafak'ım...valla....

    "dilsiz bir sabaha uyansada" dizesindeki "da" bağlacı sözcükten ayrı mı yazılsaydı acaba dedim;özür dileyerek...

    yine de sen bilirsin,tamam mı?:))))

    sonsuz sevgilerimle....yeniden kutlayarak.

  • 14 yıl önce

    kalbim; dilsiz bir sabaha uyansada! yüzüm yalandan bir oyuncak

    seyret; hoyratımda çıplak bıraktığın aşkın cakasını

    dikensiz güllerin tenimdeki masalını

    _hani dudakların yemindi

    kutlarım güzeldi saygılarımla

  • 14 yıl önce

    Okuduktan sonra defa kere kendine çağıran bir eser.Kaç kez başa döndüm hatırlamıyorum.Bu kadar mı güzel anlatılır aşkın kangren hali.

    Hele ki girişte okurunu vuruyor ki daha ilk şaşkınlık halleri geçmeden takibi dizelerde aynı işlem sürekli tekerrür ediyor.

    Ve final en son altın vuruşu yapıyor.

    Vurulmak güzeldi . Teşekkür ederim paylaşımınız için. Sitemin ve aşkın karmasında kanatlanmış eserinizi kalben kutluyorum.

  • 14 yıl önce

    Her aşk mutlu/mutsuz bir masaldır..

    Sarı ama sıcak bir küldür..🙂

    Oktay biraz aradan sonra aşkın cakasıyla dönmüş..

    Kutlarım..👍