Sen Rahat Uyu Mehmed'im (Şehidim'e)



Yuregimize ates dustu, yandi yine en derininden                                                                                                  haber geldi bu sabah SEHIT dusmus Mehmed'imden                                                                                      soyleyin bana ey zalimler vazgecirebilirmisiniz                                                                                                          her karis topragi sehit kani ile sulanmis Memleketimden....


Bir avuc zalim kiyiyor gencecik Mehmed'ime                                                                                                                   yetisiyor her gun yeni askerler, sahip cikacaklar Vatanina Dinine ve Milletine                                                  onlara oldu demeyin sakin, onlar SEHIT'tir sahadet serbetini ictiler,                                                                    komsu gidiyorlar Yuce Peygambere....


Turku, Lazi, Cerkezi, Gurcusu, Manavi beraber kurtarmadikmi                                                                                bizler bu yuce vatani                                                                                                                                                          unutmayin, bu vatan icin toprak altinda yatani                                                                                                       Turk milleti asla affetmez haini, vatan satani....


Vatanin her yerinden Mehmetler Urfa, Sinop, Edirne, Rize                                                                                     bir oluruz, birlik oluruz hic bir guc yetmez bize                                                                                                  Aklinizi basiniza toplayin bire gafiller bu son uyaridir size                                                                                  Turk milletine boyun egdiremezsiniz, asla getiremezsiniz dize....


Bundan sonra vatanima hic kimse yan gozle bakmayacak                                                                                      Ay Yildizli Turk Bayragim hep Goklerde dalgalanacak                                                                                          analarin, babalarin, kardeslerin, eslerin, yetimlerin ve oksuzlerin gozyaslari                                                   dinecek bundan sonra akmayacak                                                                                                                                  sen rahat uyu Mehmedim, kanin asla yerde kalmayacak...


Zekai Öztürkoğlu

26 Kasım 2019 75 şiiri var.
Yorumlar