Seni

Okyanus sanırdım seni
Enginlik
Upuzun mavilik
Göl bile değilmişsin

Yeşillik sanırdım seni
Dostluk
Hayat ve canlılık
Çöl bile değilmişsin

Hercai sanırdım seni
Renkler cümbüşü
Güzellikler düşü
Gül bile değilmişsin

05 Temmuz 2010 55 şiiri var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (4)
  • 14 yıl önce

    Dostlar ilgi ve yorumlarınız için teşekürler... Dost Hüseyin Turan, bilirsin hayatta herşey görece... Bizim gözümüzün gördüğü bizim gerçeğimiz... Karşımızdakinin gözü de tabiki kendi gerçeğini görecektir... Bize doğru gelen mümkündür ki başkasına eğri gelebilir... Ama herkesin doğrusu kendine... Kendiyle barışık olmayanın başkası ile barışık olmasız mümkün değil. Ben kendimle barışığım. Kolay hüküm vermem ama verdiğim hükümden de asla kuşku duymam:))) Geçmiş geçmiştir, yaşasın gelecek!

    Dost Nebile Aydın, kendi gerçeğimizi veya yanılgılarımızı farketmek diyorum ben buna... "büyük hayalkırıklığı" değil.Ama belki de siz haklısınız...

    Dost Hatice Gökkaya, öneriniz güzel, uyarınız da haklı da olabilirsiniz...

    okyanus,göl yeşillik çöl hercai gül

    "ilk iki bölümde anlam güzel fakat son bölümde aynı ilişki kurulmamış gibi geldi." diyorsunuz. Haklı olabilirsiniz. Ben şöyle düşündüm... okyanus göl, yeşillik çöl, ilşkisinin hercai ile gül arasında kurdum... benim için okyanus ile göl ne ise hercai ile gül de o... Hercai renkler cümbüşü iken gül tek renk, daha sade, daha tekdüze... Belkide yanılıyorumdur. Belki de kafiye olsun diye belirttiğiniz bütünlüğü yakalıyamadım.

  • 14 yıl önce

    Sanılarınızda umarım yanılmamışsınız.Çünkü aradaki uçurum çok fazla.Bu kadar yanılmadan dolayı sizi suçlamak da olası.Zıtlıklar içinde güzellik diyelim değerli dost.Sevgiler.😙😙😙😙😙😙

  • 14 yıl önce

    büyük hayalkırıklığı değil mi şair.... tebrikler en azından farkedilmiş👍👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    beğendim fakat son bölümde biraz daha düşünseydiniz...

    okyanus,göl yeşillik çöl

    ilk iki bölümde anlam güzel fakat son bölümde aynı ilişki kurulmamış gibi geldi.