Seni Seviyorum

Hiç olmadım böyle ağlamaklı
Hiç alamadım durup dururken.
Sana sesleniyorum. Hey SEVGİLİ.
Kaldır gecenin koynundayken.
Yüzüne gökyüzüne.
Bak bu gece çoban yıldızı oldum.
Göz kırpıyorum sana uzaktan.
Ertesi gece dolunay.
Her gece farklı şekillerde geleceğim sana.
Bazen gökyüzünden yeryüzüne ineceğim.
Dağ olup ulaşılmaz doruklardan gene sana bakacağım.
Sonra deniz sakin, yorgan gibi.
Sarıp sarmalanacak.
Deniz gibi kabaracak yüreğim
Fırtınalar kopacak içimde
Sonra rüzgâr olup fısıldayacağım kulaklarına.
SENİ SEVİYORUM
Duyacak mısın?
Aralık 2009 ekimgünü

17 Şubat 2010 33 şiiri var.
Yorumlar (7)
  • 14 yıl önce

    Bak bu gece çoban yıldızı oldum. Göz kırpıyorum sana uzaktan. Ertesi gece dolunay. Her gece farklı şekillerde geleceğim sana. Bazen gökyüzünden yeryüzüne ineceğim. Dağ olup ulaşılmaz doruklardan gene sana bakacağım. Sonra deniz sakin, yorgan gibi. Sarıp sarmalanacak. Deniz gibi kabaracak yüreğim Fırtınalar kopacak içimde Sonra rüzgâr olup fısıldayacağım kulaklarına. SENİ SEVİYORUM Duyacak mısın?

    tebrik ederim şairem

    yüreğine sağlık

  • 14 yıl önce

    Her yürek içerisinde pırlantaları taşır, ama itiraf etmekten kaçınır çoğu, bazıları da yalandan der seni seviyorum diye.

    Ama bu şiirde gerçekten ve yüreklice bir itiraf var, sevgiye hasret var.

    Dağ olup ulaşılmaz doruklardan ona bakmak, sevginin yüceliğini ve yalnızlığını gösteriyor.

    Yani büyük bir özlem var, pırlanta gibi bir sevgiye.

    Yüreklice bir itiraf şiiri, sevgi dolu, özlem dolu.

    Şiir gibi şiir değil. ŞİİR bu işte.

    Tebrikler sevgili dost.

  • 14 yıl önce

    Sonra rüzgâr olup fısıldayacağım kulaklarına. SENİ SEVİYORUM Duyacak mısın?

    ...

    Gerçeklere sağır kulaklara Avazım çıktığınca bağırdım Çok geçmedi hatırladım Uzaktı 10. kasaba...

    Bir meltem rüzgarı tanıdıklığında, okşayan mısralar kaldı damağımda. Tebrikler.

  • 14 yıl önce

    ne kadar güzel bir cümle ''SENİ SEVİYORUM'' ve ne anlamlara yorulur...çok güzeldı mıne hanım...

  • 14 yıl önce

    Böylesi bir sevgiye bir ömür heba edilir şaire kardeşim.Yüreginden sevgin hiç eksilmesin kulağına sevgini fısıldadığın seni hiç bırakmasın.Sayğılarımla.