Seninle,sensizliği Paylaşmak

Her sabah kalkışımda,bir hüzün dolar içime.

Hayatımda varsın, ama yoksun!

Dile gelir yüreğim,

Kalbim sıkıştıkça,

Ağzımdan teker teker dökmek isterim,

Sana söyleyeceklerimi ...

Ama söyleyemem...

Uzaktasın.



Herşey bir telefonun ucunda.

Gururum ağır basar,

Seni seviyorum,diyemem...



Ama senden zaten hiç duymadım ki;

Bu iki kelimeyi.

Sen ki; kendini Kaf Dağının ardında gören,

Bencilin tekisin.

Bana yaşattıklarının acısını

Sende yaşa.

Yaşa ki ;

Anlayasın halimi.



Aylar,yıllar geçti sen gelmedin!...

Geldinse de beni tanımak istemedin.

Şu küçücük yüreğime,

Bir damla su,

Vermedin.

Ey Zalim !



Hissedebilir misin hissettiklerimi ?

Anlayabilir misin neden ağladığımı?

Senin gözün kör,

Kalbin taş,

Ey Yar !

04 Ağustos 2009 6 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (17)
  • 14 yıl önce

    ellerine ve yüreğine sağlık harika bi şiir olmuş tebrik ederim

  • 14 yıl önce

    AŞK KALP BAĞLI TÜM DUYGULARI COŞTURMAKTIR. COŞTURUP YORMADAN KOŞTURMAKTIR. AŞKTA KADIN TOPRAK, ERKEK ATEŞTİR. HAYAT ALIP VERİLEN BİR ANLIK NEFES, ÇOCUK BİR YUDUM SU, BİR ANLIK HEVESTİR.

    YADA; AŞKTA KADIN TOPRAK, ERKEK ATEŞTİR. AŞKIN ÇİÇEĞİ ÇOCUK BİR ANLIK HEVESTİR. HEPSİ İÇİN HAYAT ALIP VERİLECEK OLAN BİR ANLIK NEFESTİR.

    ONUN İÇİN ALINIP VERİLECEK OLAN NEFESLERİMİZİ DOĞRU KULLANALIM.

    AKSİ TAKDİRDE NE İNSAN OLURUZ. NE DE İNSAN OLUP ALLAH'A YAKIN OLURUZ....

    ÇÜNKÜ AŞK, SARMAŞIĞA BENZER, SEVDİĞİNE SARILIP YAŞAR.

    ONUN İÇİN SARMAŞIĞI YAŞATAN SARILDIĞI ŞEYİN (VARLIĞIN) AŞKIDIR. BU BİR DUVAR OLUR. AĞAÇ OLUR. OT OLUR. KADIN İÇİN ERKEK, ERKEK İÇİN KADIN OLUR. SARMAŞIĞI YADA AŞIĞI DUVAR DEVRİLENE KADAR, AĞAÇ KURUYANA KADAR, OT KURUYANA KADAR, KADIN İÇİN ERKEK, ERKEK İÇİN DE KADIN ÖLENE KADAR AŞK SEVGİYLE BESLENİR. ANLAYIŞLA YAŞATILIR.

    AKSİ TAKDİRDE AŞK HİÇ BİR ŞEKİLDE YAŞATILAMAZ. YAŞAYIP YAŞATILMASI MÜMKÜN DE DEĞİLDİR.

    ANLAYIŞINIZA TEŞEKKÜR EDERİM.

  • 14 yıl önce

    AŞK ŞİİRLERİ YAZAN TÜM DOSTLARA AŞKLA İLGİ KÜÇÜK BİR NOT: LÜTFEN DİKKATLE OKUYUNUZ. AŞK ATEŞİ ÇOCUKLUKTA YANIP SÖNEN YALANCI BİR ATEŞTİR. GENÇLİKTE AŞİKAR YANAR. YAKIP KÜL EDER. GERÇEK ATEŞTİR. YAŞLILIKTA GİZLİ YANAN BİR ATEŞTİR. YANIP SÖNENE KADAR, HER ŞEYİ YAKIP YOK EDER. TIPKI İÇİN İÇİN YANAN SAMAN ALEVİ GİBİ.

    ONUN İÇİN HAYAT BİR OYUNDUR. HAYATTA AŞKI KURALINA GÖRE YAŞAYAN ZEVK ALIP MUTLU OLUR. KURALINA GÖRE OYNAMAYAN TEZ YORULUR. HUZURSUZ VE MUTSUZ OLUR.

    AŞK MUMA BENZER, İP YANAR MUM ERİR. MUM ERİR İP YANAR.

    BURADA KADIN İPSE, ERKEK MUMUN YAĞIDIR. KADIN MUMUN YAĞI İSE ERKEK İPTİR.

    İP YANMADAN YAĞ ERİMEZ. YAĞ ERİMEDEN İP YANMAZ.

    ONUN İÇİN SEVGİ YAĞ İLE İPİ BİR ARAYA GETİRİR. SÖZ YADA GÖZ ARADA ÇAKMAK OLUR. ÇAKMAK KADER OLUP İPİ YAKAR. YANAN İP YAĞI ERİTİR. ERİYEN MUM İPİ YAKAR. HER İKİSİ BİRDEN YANMAYA BAŞLAYINCA GÖNÜLLER DE SAMANLIK SEYRAN OLUR.

    SEYRANDA RÜZGAR ESER. İP YANAR. MUM ERİR. İP YANIP MUM ERİDİKÇE KALPTEKİ ATEŞ KOR, KÖZ OLUR. KÖZ YANIP KÜL OLANA KADAR GÖNÜLLERDE AŞK ATEŞİ YANMAYA DEVAM EDER.

    İŞTE GERÇEK AŞK BU OLSA GEREK. ONUN İÇİN AŞK, YAKMADAN YANMAKTIR. YANARKEN YAKMASINI BİLMEKTİR. ./...

  • 14 yıl önce

    Ey Zalim !

    Hissedebilir misin hissettiklerimi ?

    Anlayabilir misin neden ağladığımı?

    Senin gözün kör,

    Kalbin taş,

    Ey Yar 👍👍👍👍 Tebrikler Fadime hanım şiir sevgi ve sitem yüklü önce zalim diyorsunuz fakat şiirin sonunda Ey yar demeniz hala sevdiğinizin işaretidir Kutlarım güzel bir şiir

  • 14 yıl önce

    Seni seviyorum,diyemem...

    Ama senden zaten hiç duymadım ki;

    Bu iki kelimeyi.

    Sen ki; kendini Kaf Dağının ardında gören,

    Bencilin tekisin.

    Bu durumlar için bakınız : İki Kelime

    Belki yeni şiirimdeki gibi biridir.

    Teşekkürler şiir için.