Sevgisiz Yaşam

Güzeller güzeliydin, niye soldu cemalin,
Pas tutmuş kilitleri, sevgi ile açmadın.
Örnektin herkeslere, sona ermiş kemalin.
Evlilik tercihini, oy kullanıp seçmedin.

Gönlünü kaptırmıştın, yakışıklı bir gence,
Şimşekler çakıyordu, gözlerini görünce
Dünya toz pembe oldu, deli gibi sevince
Gizemli duyguları, sevdiğine saçmadın

Bir bakan vurulurdu, gözlerinin rengine.
Ne yazık düşemedin, aradığın dengine,
Umutlar geçip gitti, ufuktaki engine
Kanadını kırdılar, havalanıp uçmadın.

Gizlice buluşurdun, ıssız köprü başında
Adını katık ettin, ekmeğinde aşında.
Dillerin lal olurdu, damlayan göz yaşında.
Mutluluk makasıyla bir gelinlik biçmedin.

İsteyen oldu seni, seviyorum demedin.
Kahroldun için için, yemek bile yemedin.
Açılmış yaraları , hüzünlerle yamadın.
Karara karşı gelip, sevdiğine kaçmadın.

Gurbete kız vermeyiz, diye seni kırdılar.
Zengin adama verip, muradına erdiler.
Kurduğun hayalleri, acımadan serdiler.
Hayatın zehir oldu, aşk şerbeti içmedin.

Saçında aklarınla, şimdi seni görünce,
Ne idin ne olmuşsun, düşündürdü derince.
Yapacak şey yok artık, kader ağı örünce,
Bu hayat köprüsünden, isteyerek geçmedin.


Not:Şiirin konusu sanaldır.Çevremden esinlenerek yazdım.


Şiirkolik Seçki kuruluna Teşekkür ediyorum

17 Mayıs 2012 139 şiiri var.
Beğenenler (9)
Yorumlar (11)
  • 12 yıl önce

    Dışarıdan ve sayfama uğrayarak duygularımı paylaşan kalem dostlarıma teşekkür ediyorum.Selam sevgi saygılar.

  • 12 yıl önce

    Mısralar çoğu insanın yaşamı ile birebir örtüşmesede birçok kişi benzer olaylar mutlaka yaşamıştır. Ülkü ablam bir de sanal olduğunu söylüyor ki, işte gerçek kalemi kuvvetli şairlik de bu olsa gerek. Tebriklerimle Ülkü ablacım beğeni ile takip ediyorum...👍

  • 12 yıl önce

    yüreğinize sağlık..çok güzel bir hece şiiriydi..

  • 12 yıl önce

    Güzeller güzeliydin, niye soldu cemalin, Pas tutmuş kilitleri, sevgi ile açmadın. Örnektin herkeslere, sona ermiş kemalin. Evlilik tercihini, oy kullanıp seçmedin.

    şimdi evlilikler artık herkesin kendi iradesinde...

    güzeldi anlamlıydı tebrik ediyorum hocam.

  • 12 yıl önce

    Kendime geldikten sonra dosyada sizinle karşılaştım,bu öykü şiirinize de karşılık vermekten kendimi alamadım.Aslında daha edebi yazıyla yanıt vermiştim amma,şu meret elektriklerin aniden kesilişi YAZIMIN ESKİ ÖZELLİĞİNİ YENİDEN BULAMAma engel oldu.Özür dilerim. Bu enfes eserin bir mısrağını değiştirmek cesaretini gösterdim affına sığınarak---"Zengin adama verip,muradına erdiler"murat sözcüğünü kaldırarak--PARALARA erdiler dedim.Zaten Türk milletinin genel kültür yapısı bu................................................... ............................Gence danıştılar mı, bir sevdiğin var mıdır?-------- ............................"Seni ona verelim, ömür boyu mutlu ol................ ............................Aldılar başlıkları,verenlere kor mudur,,,,,,,,,,,,,,,,,, ............................Çoğu da yarı yolda, çocuklarla kaldı dul...............

    Kitap yazacak kadar geniş kapsamlı bu şiirinden dolayı kutlar sevgilerimi sunarım.Zaten yorumcu arkadaşlar da gerekeni demişler.