Şiir

Şiir gökyüzüdür, parlayan yıldızlardır, gözyaşı diken buluttur, çatlamış topağa yağan berekettir şiir.
...Toprağa atılan tohumdur, ağaçtır, yapraktır, başaktır, bozkırdır, doğadır yeşeren umuttur, sabırla olgunlaşan meyvedir, yavan ekmektir şiir.

...Güldür, bülbüldür, gülde kokan hasrettir, bir aşkın hazin öyküsüdür şiir.

...Masmavi okyanustur, rotasız bir gemidir, özgürce gezen balıktır, denizdir, dalgalardır, yakamozdur, kum tanelerdir şiir.

...Binlerce mahkûmun kaderidir, direnmesidir, özgürlüğüdür, gözpınarlarından damlayan kocaman bir gözyaşıdır, barıştır, yalnızlıktır, kimsesizlerin kimsesidir şiir.

...Gurbettir, sıladır, vatandır, memlekettir, özlemdir, bitmek bilmeyen hasrettir şiir

...Bu yüce dağlardır, yamacında gezen ceylanıdır, gecesidir, gündüzüdür, kışıdır, karıdır, rüzgârıdır, bembeyaz kardelenidir şiir.

...Bir bakıştır, duygudur, aşktır, sadakattır, ,beklenen sözdür, kor olan yürektir, edinilen duadır, mutluluktur, sevdaya açılan kapıdır şiir.

...Şarkıdır, türküdür, ağıttır, gazeldir, hüzündür, bir tutkudur, kalbe giden yoldur şiir.

13 Ekim 2008 12 şiiri var.
Yorumlar (4)
  • 15 yıl önce

    şiir için şiir tadında şiirane bir yorum tbrk...👍

  • 15 yıl önce

    Şarkıdır, türküdür, ağıttır, gazeldir, hüzündür, bir tutkudur, kalbe giden yoldur şiir.

    güzel bir yazı olmuş...TEBRİK EDİYORUM👍👍👍

  • 15 yıl önce

    Şiir ne değilki, hayatın bütünü sıkın damlayandır şiir... Tebrik ederim...👍

  • 15 yıl önce

    tebrik ederim çok güzel