Slogan

Biraz tombala... 

Biraz geyik ürkekliği 

karşı komşuya anahtar emanet etmenin... 

Ben normalde göğe bakardım; 

ama müteahhitleri erken yaşta tanıdım... 

Ve incirler dudağımı hep aynı yerden yaraladı. 


Neyse, adisyonla kalem kullanmaya başlamak da; kapitalizmin ilkokulu... 

Kuşlara biçilen salyamsı edebiyat...
Eflatun'u okumaya başladığım çağda, Platon'a küfretmeyi öğrettiler... 

Allah'a inanıp Tanrıyı ayıplayan kişiler... 


Ve itiraf ediyorum kafamı boşaltmaktan korktuğum için okudum. 

Çünkü boş bir kafaya AVM de yapabilirler...
Biliyorum, uçuk hayaller de kuruyoruz ama; bagajımız 15 kilodan fazla... 

Belki dışlanmayı da fazla içerlemiş olabiliriz... 


Neyse, spreylerim hiç olmadı. 

Ama çok sloganlar attım tek kişilik.

Bir kalabalığa denk gelse;

şiir falan...

14 Nisan 2021 110 şiiri var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (2)
  • 3 yıl önce

    Şiiri severek okudum. Şiir olmanın bütün olanaklarını cesâretle kuşanmış. Kendiliğinden şiirsel olmayan sözcüklerin (AVM, kapitalizm, sprey...) şiire ustalıkla giydirilmesi de apayrı bir güzellik. Ancak, bu sitede başka kimi arkadaşlarda da rastladığım, sayıca az da olsa, çok uzun dizeler kurgulama tekniğini Fatih Bey de kullanıyor ki; bu durum, şiirin akışkanlığını yer yer sekteye uğratıyor ve tempoyu düşürüyor. "Kuşlara biçilen salyamsı edebiyat... Eflatun'u okumaya başladığım çağda Platon'a küfretmeyi öğrettiler..." ve "Çünkü boş bir kafaya AVM de yapabilirler... Biliyorum, uçuk hayaller de kuruyoruz ama; bagajımız 15 kilodan fazla..." dizelerini buna örnek olarak gösterebilirim. Şiirde dize tartımı çok önemlidir ve dizelerinin boyutları birbirine yakın olanlar, öteki şiirlerden daha güçlüdür her zaman. Bu dediklerim bir yana, Fatih Yılmaz'ın Slogan başlıklı oylumlu ve çok etkileyici şiirinin yüksek değerini bilmeyecek kadar da ahmak değilim.

  • 3 yıl önce

    Çok iyi.. Avm yi görünce bir gülümsedim. Böyle bir kelime şiire de böyle yakıştırılırdı. Kutlarım kaleminizi, sevgiyle.