Sokakta

SOKAKTA


Elinde poşet özel belliydi

Altmışlı yaşta üstü kirliydi

Bilir mi bilmem hangi gündeydi

Bugün günlerden Salı sokakta


Allah kurtarsın böyle solgunu

Halinden belli hayat yorgunu

Altına sermiş yırtık naylonu

İyi değildi hali sokakta


Direk yıkılmış çökmüş yuvası

Sahip çıkmamış iki sıpası

Elindeki poşet bütün eşyası

Naylonu olmuş halı sokakta


Amca diyorum bilmem adını

Yedi yıl önce ölmüş kadını

Çeşme arkası parkın yanını

Yapmış kendine yalı sokakta


AB                    310520

16 Ağustos 2020 134 şiiri var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (6)
  • 3 yıl önce

    Sevgili Adaşım, adaletsizliği nasıl da güzel resmetmişsiniz , kutlarım.! Her seçim öncesi başarısız hükumetlerin yaptığı gibi dün doğalgaz kaynağı bulduk muştusu verdi rte. Bu rte hükumetlerinin her seçim öncesi yapmayı alışkanlık edindiği bir algı yöntemidir! Satacak şeyin kalmayınca böyle algı satarsın alana! Gariban halkım, işçim, köylüm, memurum, emeklim, emekçim bilmez mi ki uluslararası bir konsorsiyumla, yandaş mahşerin 5 atlısı/ihaleler kralları çöreklenecek kuyunun başına! Bana ve hatta torunlarıma bile de yap işlet devret yönteminden -geçmediğimiz yollar/tüneller/köprüler/geçitler, tedavi olmadığımız ş/zehir hastaneleri, inip kalkmadığımız hava alanlarına olduğu gibi cebimizden beş kuruş çıkmadan (!) her ay, hem de dolar/avro üzerinden 25/49 yıl- borç ödeme düşecektir! Petrol bulunsa ne, doğal gaz bulunsa ne olur!? İş, aş, sağlık, huzur, mutluluk, eğitim olmadıktan sonra neye yarar?

  • Yüreğiniz dert görmesin dost şairim. Selam ve saygılarımla...

  • Yine yalın bir anlatım, yine size özel bir üretim, tebrikler Ahmet Bey, sağlıkla...