Sonet

Elnur Resuloğlu (Aliyev)

Sonet

Güneşimsen, Aya dönderib meni
Atdı 'sevgi' adlı fezaya Tanrı.
Sonra ordan geri gönderib meni
Mehkum etdi ağır cezaya Tanrı.

Bu ceza ayrılıq, bu ceza hicran,
Nə edim? Buna da dözmeliyem men.
İsti külekleri qumlar sovuran
Sehrada Mecnuntək gezmeliyem men.

Ağlamaqla bitir her günüm menim,
Unutmayacağam olanları men.
Gözden uzaq keçir sürgünüm menim,
Özüme dost billem heyvanları men.

Ayım sona yeter, ilim qurtarar,
Meni iztirabdan ölüm qurtarar.

13 Haziran 2016 24 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar