Söyle Bana Sevdiceğim

Ben burada tek başıma
Yapayalnız
Seni düşünürken
Bir başıma
Seni özlerken
Sen neredesin?

Söyle bana Yâr!
Düşmez miyim hiç aklına
Geçmez miyim yüreğinden
Sormaz mısın sen kendine
Canânım nerede
Ben neredeyim?





Bu eser, www.sahiplen.com tarafından koruma altındadır.
İzinsiz kullanılması halinde yasal yollara başvurulacaktır.

29 Nisan 2011 70 şiiri var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (6)
  • 13 yıl önce

    Yorumlar için teşekkürler. Şiirimi yayınladıktan sonra şöyle arkama yaslanıp 'okuyucu gözüyle' bakınca son iki mısranın bana bir şarkıyı hatırlattığını farkettim. Biraz düşününce bunun 'Dilektaşı' şarkısı olduğunu ve araştırınca da Ali Tekintüre'nin güftesi olduğunu buldum. Yazarken hiç mi hiç aklıma gelmeyen ve kopya imiş gibi görünen bu benzerliği, ünlü şair ve güftecimize hürmeten kaldırmak istedim ve "Sevdiğim" yerine, anlam olarak "Sevgilim" ve "Güzelim" anlamlarını birlikte içeren "Canânım" hitabını tercih ettim. Şimdi içim biraz daha rahat. Özgün olmaya çalışıyorum, ama tabii, ünlü bir Latin deyişinde de ifade edildiği gibi, "Daha önce söylenmemiş hiçbir söz yoktur." (Nullum est iam dictum quod non dictum sit prius.) Milattan nice yıl önce yoktu ise, şimdilerde hiç yoktur!..

  • 13 yıl önce

    Söyle bana Yâr! Düşmez miyim hiç aklına Geçmez miyim yüreğinden Sormaz mısın sen kendine Sevdiğim nerede Ben neredeyim?

    ONLAR ÇABUK UNUTURLAR HAYRİYE HANIM YÜREĞİNE SAĞLIK

  • Bırak gitsin o yâri .. Eğer körebe oynamıyor da ,salt kaçmak için gitmişse o yâr,hayır gelmez,bekleme ey seven !

    Güzelcene kurgulanmış biraz sitem, biraz öfeke şiiri okunası kılmış ,güzel şiir etmiş. Ne güzeldi.. Kutlarım Şair ..

  • 13 yıl önce

    Aramak lazım nerede olduğunu öğrenmek için yüreğinize sağlık efendim saygılar

  • 13 yıl önce

    Ahh nerede,vah nerede...🙂