Söyleyecek O Kadar Çok Sözüm Var ki

Bir boşluktaydım.
Uzunca bir zamandır..
Ne mutluluk vardı.
Nede hüzün.
Hiçbir duyguyu hapsetmedim yüreğime..
Boşlukta bir avare.....
Günlerce umarsızca yaşadım ..
Gerekli olduğu için,
Nefes aldım yedim, içtim..
Sırf görmek için gördüm,
Duymak için duydum.
Sadece sustum sustum..
Kaçıncı buz dağına çarpışımdı bu,
Ya da kaçıncı hissiz kalışım...
Beni mutlu eden neydi..
Belki de bunu aradım..
Günlerce bir satır bile yazmadan
Rafa kaldırdığım.
Defterim ve kalemim tozlanmış.
Oysa çok sevdiğim kalemim ve defterim
bana hasret kalmış..
Hani derler ya söz gümüşse, sukut altın..
Yok yok !!
İtiraz ediyorum hakim bey..
Bu söz bu zamana uymuyor.
Altın olmakta gözüm yok.
Bırak ta bu haksız düzende gümüş kalayım..
Söyleyecek o kadar çok sözüm var ki...

01 Eylül 2010 33 şiiri var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (10)
  • 13 yıl önce

    👍😙👍

    Hani derler ya söz gümüşse, sukut altın.. Yok yok !! İtiraz ediyorum hakim bey.. Bu söz bu zamana uymuyor. Altın olmakta gözüm yok. Bırak ta bu haksız düzende gümüş kalayım.. Söyleyecek o kadar çok sözüm var ki... Çok hoş dizeler... Kutlarım...

  • 13 yıl önce

    Söz ne kadar muhteşem Evet önce söz vardı diyordu Mübarek İncil'de Mübarek vahiy Önce söz vardı Biriken, akan ne varsa önünde Hep bir şeyleri yıkıp yeninden yapan söz Büyük devrimci, büyük hikmet kapısı söz.

    Söz verir insan İyi ve güzel olmaya Söz alır insan bir daha haksızlık yapmamaya Hangi anlaşma sözle yazılmaz ki önce Her işin başında sözle güzel sözle başla Söz insan kelamı İnsan konuştukça anlar, anlaşılır.

    Evet, Sözün kıymeti var ki Allah insana bir vahiyle söz indiriyor İnsanın aklına beynine kelimeleriyle anla gör diyor. Allah kelimeleri o kadar çoktur ki Denizler mürekkep olsa, ormanlar kalem Genede tüketemezler o kelimeleri. Evet her insan bir kelime Yeryüzüne nazil olan İkram edilen bir kelime.

  • 13 yıl önce

    Degerli şairem fırtınalar kopan ruhunuzda fırtınaları dindirmek için söyleyecek sözlerinizi söyleyeceğiniz kişi yada kişileri doğru tercih etmeniz gerekli.Yanlış tercihleriniz ruhunuzdaki kopan fırtınayı kasırgaya çevirir.İster yadıklarımı lüzümsuz kelam olarak degerlendirin isterseniz hayat ünüversitesinde okunmuş dersten artakalan kırıntılar olarak degerlendirin.sayğılarımı bıraktım sayfanıza.

  • 13 yıl önce

    etkileyici iz bırkan bir şiir.. içime bir burukluk saldı şaire.. kalemin hiç tozlanmasın.. tebrikler..

  • 13 yıl önce

    Hayatın bazı evreleri vardır, insan istese de istemese de her şeye küser ve öyle yaşar.

    Hayat bu işte, yine de yaşamak çok güzel.

    Şairin dediği gibi altın olmakta gözüm yok, bırak gümüş kalayım.

    Tebrikler sevgili dost.