Sözler

Ah canımdaki aşk-ı şarap ,yudum yudum içimdesin ...Kim çıkartabilir ki seni içimden ben böyle sevgi dolu böyle aşk doluyken ...

Ey şarab-ı aşk yakabildiğin kadar yakıyorsun içimi ...Sende yanmayı seviyorum...Bu yangının içinden sen bile çıkartamazsın bendeki seni...


Bir ara ben sana geldim seni göremedim,bir ara sen bana geldin beni göremedin...Çünkü biz hep bir aradaydık...Biz bizi hiç göremedik ...

Mutluluğa zarf attım...Heyhat zarfı açmadı bile ,zamanın içinde en güzel mutluluk zarfıydım.Çünkü o zarfta yüreğim vardı ...Okunası yüreğim diyorum.Okunası yüreğim...

Bu kaygan çağda aşk yok , bu baygın çağda meşk var ...Ne kaygan ol ,nede baygın ...Sen sen ol onurunla saygın ol...


İnsanlar hayatın en ağır terzileridir.Bir yanları hep umuda söküktür.


Bir insanı töhmet altında bırakmak o insana yapılan acı ve yıkıcı bir davranıştır.


Gönül deniz de bir ada ,yürekse iki yarımda ...

Anladığını sandığın bir şey ,anlamadığın bir çok şeyi içinde saklar...

Gülün özlemi bülbüle ,bülbülün özlemi güle ,çağlar geçse de kapanmaz hasret denen içile ,çünkü dünya oyunlar içinde acı bir hile...

Acın karnını doyurmaktan sa ona bir iş bul .Her gün aş bulamayabilirsin ...Tokluk yurdunda açlar ,açlık yurdun da nice toklar var ...Ve bunların içinde umuda yoklar var...

Bir insanı sevindirmek kadar mutluluk verici bir şey yoktur...Sevindirin ki siz de sevinin...

Yollar her zaman açık olmaz.Puslu da olur ...Önemli olan o puslu yollarda kaybolmamak...

Işık ol yolundan canlar geçsin ...

Dostlarımın adını kalite koydum...Gerçekten kaliteliydiler ...

Göz çukurlarıma hapsolmuş nice gözyaşlarım vardı ,onları sadece mutluluk için sakladım...

Esen rüzgar mutlaka etkiler kimi anlık kimi sonsuz ...Durma nereye eseceğini belirle...


Nice gök kuşağı doğar gönül ufkuna ,yeter ki sen sevgi dolu yağmur olmasını bil...

Konuştuğu sözlerin arkasında durmak her kişinin harcı değil ki er kişinin harcıdır...Söz verilir öz yapar ...

14 Mayıs 2012 3620 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)