Sözler

Sen cevabını bildiğim fakat cevap veremediğim tek sorusun...!

Bir Kubbe içinde binlerce kandil yanıyor ;binlerce kandil içinde bir kubbe sizi tanıyor...!

Bu gece ,gecenin en koyusunda ışıkları söndürüp bir mum yakasım var. Ve yalnızlığıma bir şampanya patlatasım var...!

Ağlayan bir çocuğu şeker vererek susturabilirsiniz .Cebinizde mutlaka bir şekeriniz olsun. Nede olsa şeker gibi yüreğiniz var...

Ben asırlık sevdanın tepesine mesken kurmuş tatlı bir belayım
Gözyaşları içinde kalmış umutları çalınmış bir b'aşka Leyla'yım
An beyan gözyaşları içinde defnedilecek bir can ,bir canda selayım

Ah Akdeniz ah yakıyorsun .Şehri Adana gibi...!

Gün be gün ,gün döner ,başın döner .Gün gelir hayat kandilin söner .Dünyaya geldin olmaz ,kaldın olmaz ...Sen her zaman kalplere iyilik ve sevgi öner...!

Her insan kendince yorumlar hayatı tek fark kimi yazar kimi okur ...Kimi de kendi kabuğuna çekilir ve yalnızca kendini okur...!

Sevdiğiniz kadar sevilmezsiniz .O yüzden karşılık beklemeden seviniz...!

Ruhumda kıyamet dalgalı bir radyo çalıyor frekansı ÖLÜM olan...Ey ölümlerin en güzeli benden selam söyle gönül toprağıma ,artık nasıl eserse essin kader ağacımdaki sevda yaprağıma...!


Yaşanmamış sırlar vardı ; sır olmuş yaşamlar gibi...

Acılar derin birere okka geçer elbette acılar ,yalvar sen hakka

12 Haziran 2012 3618 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar