Sözler

Beni kazanmak için kaybetmen mi gerekiyordu
Kaybederek kendini kahretmen mi gerekiyordu
Kahrederek kendini şimdi kendi dünyanda yaşa
Ben zaten yokum ve yoktum sen mutlu ol paşa
...

Ben ,kuytusunda yalnızlığım nice şiirler yazdım .İçinde hep özlem sevgi ve aşk vardı...İllaki aşık mı olmak gerekiyor şiir yazmak için ,yada şair mi olmak gerekiyor ...Bence hayır ,ne aşık olun nede şair sadece (A) şık olun ...Her insanın bir A şıkkı olur ...B şıkkına gelince benim hiç B şıkkım olmadı ...Çünkü ben hep (A) şıktım...
...

Ne kimsenin kalemi nede silgisiyim...Ben okunası hayat bilgisiyim...
....

Çığlıklarım susun ne olur ...!
...Yüreğim sen de yavaş ol biraz ...!
...An gelir tek kelime ile tarih yazar, bir cümle ile mezar kazarsın ...Sakin ol yüreğim ...Nice atlılar var ,Şah rüzgarlarında savrulan ...Nice yürekler var MAT bayrağına esir olmuş ...
...Nice yürekler de var ki ; FİL ordusu gibi ,Kale gibi sağlam ve güçlü ol ...
Ne dal ol ne yaprak ...Sen gönül toprağında kalemi kül ,kelamı gül , aşka öten sevgi dolu bülbül ol...!
....

Anlatabilirdim sana yüreğimdeki seni ; bir kez dinlememiş olsaydın yüreğimdeki beni...!
....

Bir yüreği küçümsemek bir insanı küçümsemektir. Bir kalemi rencide etmeye çalışmak belki de kainatı rencide etmektir...!
....

Adım eleştiri soyadım şiir...!Anlayamadım nedir bendeki bu sihir...!


...


Yıkamayacaksınız beni yüreğimle dimdik ayakta kalacağım.Ne satır nede sütun olacağım. Ben başlı-başına bir cümleyim ...En özge ,en gözde ,ön sözde en özde...


Zalim insanlar tanıdım ,yürekleri kara oldular kendi hamurlarına maya


...

13 Haziran 2012 3618 şiiri var.
Yorumlar