Sus

Karanlık, kör ve acımasızdı yüreğin,
Sana kanayan bir yürekle
Şiirler yazanı göremeyecek kadar
Acımasızdın...

Şimdi ben kanayan şiirlerin
Kanlı bahçelerinden,
Kanayan bir yürekle geliyorum...

Sus...

Sakın bir şey söyleme!
Kana bulaşmış şiirlerimi daha fazla
Kana bulama...


Çek gözlerini gözlerimden
Duyulmasın artık feryad-ı figanım...
Ve artık ben seni,
Bir suya bıraktım,
Şimdi bir suyun akışı kadar
Özgürsün!


İstanbul
07 Aralık 2013

08 Aralık 2013 20 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (9)
  • 10 yıl önce

    Sus deriz ama onun sessizliği bizi daha çok üzer...Konuşsa olmaz sussa olmaz...

    Çok güzel bir şiir okudum..

  • 10 yıl önce

    Alptekin Bey, size de teşekkür ederim Eğer ki etkili eleştiriler olursa şair daha verimli olur, ben her zaman eleştiriye açığım, sevgimle...

  • 10 yıl önce

    Sevgili Nigar Baran Öncelikle eleştiri için teşekkür ederim, eleştiri olmaz ise doğruyu bulamayız.. sevgimle...

  • 10 yıl önce

    Şimdi Alptekin Bey kendi fikrini söylerken sadece eleştirime cevap yazmış olsa sessizce eyvallah der geçerdim ama tutup da 'Eleştiri yazmaya zaman harcayacağına oturup ta böyle güzel şiir yazmaya zaman harcasa pek daha iyi olurdu her halde.' diyerek şahsi bir cümle kullanırsa sessizce durmam hak verirsiniz ki...Pardon da hangi sıfatla neye zaman harcadığım hakkında bilgi sahibiniz, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya çalışmak şiir yazan insanlara yakışmaz.Azıcık saygı ve edep yahu ...

    ve Alptekin Bey görüyorum ki amaç şiir olmaktan çıkıp dostunuzu savunma olmuş ki bu üzücü : ) yazdığımı daha dikkatli okusaydınız sadece sizin gözlüğüzle yerme olmadığını da anlardınız . Benim işim şiirlerle,şiir konuşacaksanız cevap verin bana ,çünkü ben şiir için yazıyorum yorumlarımı.

    saygılarımla...elbet saygıyı da hak edenlere !

  • 10 yıl önce

    Değerli üstadem Melike Hanım! Bu nadide ve kusursuz şiirinizi hayranlıkla okudum. Haksız eleştirilere karşıyım. Şiiriniz tek kelimeyle harika. Uzun boylu eleştiri yazana sözüm şu; Eleştiri yazmaya zaman harcayacağına oturup ta böyle güzel şiir yazmaya zaman harcasa pek daha iyi olurdu her halde. Seçkin kaleminizi can-ı gönülden Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla.