Tatlı Rüyalar Aşkim

Beyaz bir gece.
Soğuk.
Çatıdan sarkan buz sarkıtları.
Dışarıda yağan kardan başka
Hareket eden hiç bir şey yok.
Her yer beyaza çalmış.
Tertemiz..
Ah şimdi olmalıydı,
Bardağımda bol tarçınlı boza.
Sobanın üstünde, çıtırdayan kestane.
Birde sen olaydın yanı başımda
Deyme keyfime.
Olsun yanı başımda değilsin belki
Ama
Canımda, kanımda, ruhumda, hayalimde, düşümdesin.
Şimdi bu can sana
İyi geceler diliyor.
Tatlı rüyalar AŞKIM..
Ocak 2010 ekimgünü

16 Şubat 2010 33 şiiri var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (5)
  • 14 yıl önce

    Boza, çıtırdayan kestane ve dışarda kar yağarken gecenin o saati.

    Hepsi bahane değil mi sevgili dost? Aslında özlenen, hemde çok özlenen birinin o an insanın ruhuna verdiği sıcaklık var şiirde.

    Şiir sevgiyi ve sevginin sıcaklığını, özlemleri, birde onun için dilenen iyi dilekleri yansıtıyor.

    Sevmek, tertemiz duygularla sevmek böyledir işte, gecenin en sessiz anında, yağan karın beyazlığı ve sadeliği kadar insanın yüreğine ferahlık verir. Özlem de onun için dilenen iyi dileklerle dile gelir.

    Mükemmel bir anlatımla sevginin gücü ortaya konmuş şiirde.

    Kutluyorum sevgili şairim.

  • 14 yıl önce

    Canımda, kanımda, ruhumda, hayalimde, düşümdesin. Şimdi bu can sana İyi geceler diliyor. Tatlı rüyalar AŞKIM..

    tebrik ederim şairem

    yüreğine sağlık

  • 14 yıl önce

    güzel bir çalışma kutlarım mine hanım👑

  • 14 yıl önce

    Ah şimdi olmalıydı, Bardağımda bol tarçınlı boza. Sobanın üstünde, çıtırdayan kestane. Birde sen olaydın yanı başımda Deyme keyfime. Olsun yanı başımda değilsin belki Ama Canımda, kanımda, ruhumda, hayalimde, düşümdesin. Şimdi bu can sana İyi geceler diliyor.

    Çok güzel bir o kadarda harika dizeler o kadar güzel anlatmışsınki inan severek okudum.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgilerimle....

  • 14 yıl önce

    her anımız sevgıyle olsun ısterız..her sevnıcımızde ve her kederımızde

    ee olede olması lazım degılmıdır..tebrıkler mıne hanım çok güzel bır paylaşımdı...sevgıyle...