Tavandaki O Boşluk

kanı ellerindeydi

bacaklarının arasından süzülürken namusu

öylece bakakaldı...


canı yanmış mıydı acaba

diye geçirdi içinden

gözlerindeki acının düştüğü tavandaki o boşluğun 


ya da


sökülürken tırnakları kökünden çizdiği o tahtanın 

duydular mı ki çığlığını


matematik şaştı  sanırım evrende dedi

hiçbir şey başka bir şeyle toplanamıyordu  artık


dağıldı birden

tüm hesapları şaşmıştı 


hayalleri etkisiz elemanmış gibi

sıfırlıyordu çünkü temas ettiği her bir varlığı 


cehennem dolarken içinde büyüyen o kocaman boşluğa

bir çukur gibi mezarını kazıyordu içinde gelecek

düşünmek istemedi hiçbir şeyi 


ama


iblisler giriyordu koynuna her gece

kovamadı

teninde doğuruyordu defalarca lanetlenmiş her bir yaratığı 


yanmış mıydı acaba dedi içinden 

canını zorla söken o canavarın canı...


bir damla yaş düştü sonra gözünden 

ve 

tavandaki  o boşluğu doldurdu...



(.......canavarlar ülkesinde...)

20 Aralık 2019 107 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)
  • 4 yıl önce

    İletisi önemli şiirlerin. Ükemizde yeterince şiir eleştirmenleri-şiir yorumcuları ne yazık ki yok. Aslına bakarsan önemli bir kayıp. Dikkate alınmaz. Peki yetkin insanlar var diyelim. Ben hariç. Ben genel anlamda kimseyle paslaşmam hatta hiç ne pas alırım ne de veririm. Aksi-nalet bir insanımdır. Kendime kızgınımdır mesela.

    Sanırım genç şairlerinde teslim olma sevdası var. Bu anlamda yetkin şairlere abicim-ablacım demeleri bence yalakalık ve bir köpek gibi yağ çekmeleri olmasa bu genç şairler içimde yücelecek ama onlar gitikçe düşmeye merak sardırdıklarından dolayı; çıkaracağı kitap ve o post-modern şiirler abicim ve ablacım tarafından yorumlanarak önsöz yazılarak piyasaya sunuluyor. Hatta bilmem ne adına ödül de veriliyor. Az kaza hani elinize bir yerlerde rast gele düşerse çok şaşırmayın. Allah Allah maşallah pek önemli dizeler vay anası TDK' na yakışır sözcükler Allah'ım şarkı gibi dizilmişler dizeler derseniz ben karışmam.

    Bazen kıytırık yazılarımda konusu geçer. Ülkemizde Akademik anlamda Edebiyat Kürsüleri yok. Daha doğrusu bu alanda yetkin Üniversitelerimizde yok.

    Şiirlerin genel anlamda hangi konu da hangi şekil de hangi biçim de yazıldıkları önemli değil. Önemli olan içinizdeki isyanı samimi bir şekilde imgelerle ya da onlarsız da yazabilirsiniz. Şiir tanımı nedir? Hiç düşünmedim desem yeridir. Gelişine yazılan şiirleri severim...Hele çığlık kokusuna isyanına bayılırım....