Tek Yürek Tek Bilek Tek Andımızdır Uğrunda Ölmek

Tanrı Dağlarından Hazar'a yükselen kurt sesleriyle doğduk biz bu cihana..
Üç kıta dört mevsim yedi iklim ve yedi düvele meydan okuduk asırlar boyunca..
Bize Türk derler Türk oğlu Türk duyun !Dünyaya tek örnektir tanrının kırbacı Attila..
Varsa bir derdi olan... Ya şimdi konuşsun ...ya da sonsuza dek sussun..
Bize Türk derler Türk!Biz sustururuz eğer susmazsa,tek bir Osmanlı tokadıyla...


Oğuz boylarında otağ otağ kurulan sensin..
Kımız ile kılıçlarını bileyipte Orta Asya'yı çakallara dar edensin..
Dombra çalan ellerde türkü türkü çınlayan senin sesin..
Tuğ tuğ sancak sancak kazanılan savaşlarda kutlu ismin..
Tarihlere sığmayan destanlarınla..
Turan adımlarınla..
Güneş misali dünyaya ışık ışık yayılan yine sensin..
Kim yıkmak istiyorsa buyursun gelsin..
Puslu dağlarda avını bekliyor bak!!! Nice cesur nice yürekli şahinlerin...

Ki ..... Onlar.........


Vatanım namusumdur deyip cephe cephe savaşlarda canlarını teslim ettiler..
Bir tas üzüm hoşafı ve yarım tayınla günlerce düşmana göğüs gerdiler..
Yaralarına bir tutam ot bastırıp tekbîr ile tekrar süngülerine eğildiler..
Aziz topraklarımıza şehit bedenlerini tek tek şeref ile onur ile ektiler..
Her karışını kanlarıyla sulayıp bize bu cenneti hediye ettiler..
İşte bu vatan onlardan bize emanettir..Onlar vermedi biz de vermeyeceğiz..
Çünkü biz Türk'üz...TÜRKİYE'YİZ...Toprak alırız ama asla toprak vermeyiz...
.
.
.
Ve .... Kadınları....

Kağnı üzerinde bebeği ile donan Şerife bacı,
Alnından vurularak şehit düşen Tayyar Rahmiye,
Halide Edip Adıvar,Binbaşı Ayşe, Nezahat onbaşı..
Çocuğunun yorganını mermilerin üzerine örten cesur Ayşeler,
Cepheye geç kalmasın diye taşıdığı cephaneyi evlâda değişenler..
Emzirilmeye unutulan suskun küçük bedenler..
Nene hatun ve daha nice Anadolu'nun kahraman kadınları..
Saymakla bitmez ne adları ne de şanları..
Onlar,onlar kurtuluşun isimsiz Asenaları...
.
.
Ve ...O......Çocuklar....
Daha on yaşındaydılar onlar da çocuktular oyun oynamadılar..
Kovanlara barut dolduran minik elleriyle vatanı yüceltiler..
Rabbim o mübarek eller ne kadar da büyüktüler...




İmân-âhlak-adalet ; Üç hilâlden dönene, asla çare olmaz nedamet..
Ne ihanet ne kehanet ne de esaret,yalnız sana yakışır sonsuz asalet..
Nice can gülleri ekilmiş kanla sulanmış bu aziz vatan bize şehitlerden emanet..
Bir karışını bile vermeyiz , yanılıp ta sakın kimse etmesin ne cüret ne de cesaret..
Tek aşk'sın sen Türkiye'm tek aşk , ay ile yıldızındır bize tek istikamet..
Çok yaşa sen TÜRKİYE'M..
Dünyaya nam olsun ATAM kurduğun bu kutlu CUMHURİYET..





Karada yüzdürdü Fatih'in, fetih gemilerini,rüzgârında Piri Reisin nefesi..
Orhun kitabelerinde yazıyor oku ey âdem,istikbâlimizin ilk heceleri..
Unutulur mu hiç Nargin'de çınlayan on bin şehidin kalleşlere ibret vatan sevgisi..
Vatan namustur deyip yirmi beş yaşında kellesini veren Kubilay üsteğmeni..
Tarih mahkemesinin masum sehpalarından kükreyen o beyaz aslanın son sözleri..
İzmir de çınlıyor hâlâ dinle bak ! Hasan Tahsin'in sıktığı ilk kurşunun sesi..
Ölümden korkmayan Kuvâ-yi Millîye'nin silinir mi ayak izleri..
Kulağını toprağa daya da dinle duyacaksın.. Ülkü Güllerinin gür seslerini..


Türküz...
Ülkücüyüz...
Ruhumuzdadır özümüz...
Kalbimizde yanan vatan aşkıdır tek közümüz...
İleri ,hep ileri ,daima ileri git diyen iki mavi güneşe kilitlidir gözümüz...
Ya istiklâl ya da ölüm,duysun tüm dünya işte budur bizim son sözümüz...
Ey ! Bu cennet vatan için şehit düşmüş MEHMETLER,bilin ki elbet bir gün alınacaktır öcünüz...


Çünkü biz Türk'üz...
Atatürk'çüyüz...
Türkiye'yiz...
Tek yürek...
Tek bilek...
Tek andımızdır uğrunda ölmek...


Ne mutlu Türk'üm diyene,
Ve Türk'lük için şehit düşenlere.
Canımız fedadır emanetinize...

30 Ağustos 2013 7 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 10 yıl önce

    Allah Allah nidalarıyla hücummmm.. .Hangi çağda yaşıyoruz şair ne bu şiddet bu celal.Bu ülke hepimizin. Dünya hepimizin.,insan olanın,olabilenin...Ne mutlu insan olabilene, insanlık için iyi ve güzel hizmetler yapabilene...Türk ,türk,türk diye tutturursanız....birileri de değilim kardeşim değilim der.Ben varlığımı türklüğe de kürtlüğe de feda etmem.OKullarda andımızı her okuduğumuzda öğrencilerin varlığım kürt varlığına armağan olsun,ne mutlu kürt üm diyene dediklerini doğuda güneydoğuda çalışan öğretmenler bilir.Bunun için diyorum ki; İnsan dır asl olan.Dili,dini,rengi, ırkı mezhebi hiç önemli değil.Ha siz de kürt yoktur,kart kurt seslerinden kürt olmuş diyenlerdenseniz söyleyecek sözüm yok...Bir de sayfayı siyaset meydanına çevirecek polemiğe açık,tahrik edici şiirlere yönetimin izin vermemesini beklerdim.