Umutsuz Bekleyişim

Sen!
Hiç aklımda yokken..
Bir gün aniden,
Giriverdin hayatıma
Anlamadan
Alıverdin yüreğimi avuçlarına..
Kanatlandı yüreğim
Uçtu senin ufuklarında...
Hiç tatmadığı renkler buldu
Senin gök kuşağında..
ve bir gün..
O gelmeyesi gün..
karardı gök..
Kayboluverdi gök kuşağı..
yağmur başladı..
Umutsuz bekleyişlere
kucak açtı yarınlarım..

13 Mart 2009 3 şiiri var.
Yorumlar (44)
  • 14 yıl önce

    Alıverdin yüreğimi avuçlarına.. Kanatlandı yüreğim Uçtu senin ufuklarında...

    çok güzel beğenerek ve hayranlıkla okudum saygılarımı bıraktım sayfanıza yüreğiniz var olsun

  • 14 yıl önce

    Beklemenin zorluğu belli bir kıstasla sınırlı sanır insanlar.Şairler bunun böyle olmadığını ayan beyan mısralarında bizlere sunarlar.Ooo bu şiir bin defa okunmuş.İmrendim inanın .Güzel bir emek ,güzel bir paylaşım.

  • 14 yıl önce

    Sen! Hiç aklımda yokken.. Bir gün aniden, Giriverdin hayatıma Anlamadan Alıverdin yüreğimi avuçlarına.. Kanatlandı yüreğim Uçtu senin ufuklarında... Hiç tatmadığı renkler buldu Senin gök kuşağında.. ve bir gün.. O gelmeyesi gün.. karardı gök.. Kayboluverdi gök kuşağı.. yağmur başladı.. Umutsuz bekleyişlere kucak açtı yarınlarım..

    👍 tebrik ederim şairem

    👍 yüreğine sağlık

    👍 kalemin daim yüreğin şad,dileklerin kabul olsun dilerim

  • 14 yıl önce

    sevmek demek ki böyle bir şey akıp gidiyor duygular gidecegi yere. biraz sitem biraz hüzün bırakmış sevgili şairimin yüreğinde. bu güzel duygulara destek olmak için ufak bir ilave de benden olsun. sevgiyle kalın.

    Bütün yollar sende kesişiyor Özlemlerim sana Sitemim sana Aşkta gurur yok deme bana Gurur aşkın keskin kılıcı Kestiği yerde ne gül biter,ne acı Özlemlerim sana sitemim sana...

  • 14 yıl önce

    gelişler heyecan verir ama didişler acı bir tortu bırakır ..şairler duygusallığı tüm dozuyla yansıtan insanlardır..tşk sevgili şairim...