Uyanış(günaydım)

Senden kalan hayallerime sarmaladım yüreğimi,
Soğuk gecelerde üşümemek için...

Yokluğunda susa büründürdüm dilimi,
Konuştukça seni yitirmemek için...

Her yeni güne seninle birlikte açtım gözlerimi,
Başkasını görüp sevmekten korktuğum için...

İçin, için, için, için, için...
Sonra durdum ve dedim niçin?
Günaydım ben!

27 Haziran 2009 52 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (10)
  • 14 yıl önce

    Uyanış... Ama nasıl? Acıların içinden, acılara rağmen... Hayatın yalnızca onlardan ibaret olmadığını gösteren bir uyanış. Bir öteye bakış bu... Onlardan öteye, maddeden öteye, varlıktan öteye, insandan veya kuldan öteye... Ötelere kaçış bu. Zaman, mekan, boyut, varlık sıkarken ruhu; onlara dair olmayan, onlardan olmayana doğru bir kaçış bu... Bir bakış, bir kaçış, bir uyanış bu... Hayattan uyanış. Rüyanın iki boyutundan varlığın dört boyutuna açılan kapı uyanmak. Peki hayattan uyanırsak ne olur? Kaç boyuta ulaşır varlığımız? Kaçıncı boyuttayız? Kaç boyutluyuz sahi... Uyanış bu... Evet, gerçekten uyanış bu... Renklerin varlığını her yerde hissetmek, toprağın çamuru içinde baharın yeşermesini hissetmek, şerrin ardındaki hayrı hissetmek... Evet, uyanış bu... Derde bile tebessüm bu... Bir yorum değil yazdıklarım. Şairin fırçasının ruhumuzda bıraktığı izlerden ve renklerden ibaret cümleler bunlar... Tebrik ederiz. Hoş bir arayış olmuş, şiir olmamış, fazlası olmuş... Arayış olmuş...

  • 14 yıl önce

    uyandınmı uyandığını sanıyorsun mu yoksa uyumakmı iyi uyanık olanlar uyuyanları uyarmakla mükellef değil mi uyanacaksan eğer sağlam basmalısın yere bastığın yerlerde sevginin izi çıkmalı ses gelmeli seviyorum diye basışlarında tepeden tırnağa ayak uçlarında parmak uçlarına başın dik durmalı omuzlarının üstünde kaçların eş'e dosta hilal zalıma haine çatık olmalı ama uyandınmı artık bidaha o hüzünlü rüyaya dalmadan uyuyabilmelisin pekala sen uyandın mı..?

  • 15 yıl önce

    Hani bazı insanlar vardır, çok az konuşurlar, ama çok şey söylerler.

    Sevgili şair sende öyle yapıyorsun.

    Bu şiirde çok güzel.

    Kendi kenmdine günaydın dilemek çok hoş durmuş.

    Tebrikler.

  • 15 yıl önce

    Günaydınla başlayan yeni bir belirsizlik....

  • 15 yıl önce

    Günaydınla başlayan bize kalan değil mi ?