V/akar

//''Sıkılmış yumruklarla el sıkışamazsınız,
Elinizi bile uzatmaya değmez''//

Mohandas Karamçand Gandi


dünyada bir t/alan açma çabası var
elbette görmekteyiz
aşkın bağlara
ülkelerin sınırlara
sömürünün üslere
ihtiyacı var


"oysa şöyle olmalıydı"
diye başlayan nice ütopya
pas tuttu dilinizde
zihninizi pusa kesti
o eskidik cümleler


bazen bir arınma ritüliyle
kurtulmalı o çöplük düşüncelerden
zira eylemin ederi hep üstün
külhanbeyi demeçten


keşfinde bir kuşumuz düştü
önce akdeniz semalarından
tetiği rus
sınırda bir suriyeli düştü
dümeni rus
sonra baktılar
ses eden yok
atmacalarla geldi rus


sonrası malumunuz
"asarız keseriz
ve dahi diyet isteriz Ayasofya'nızdan"


doğruyu sormuyor kimse
"biz ne aradır komşuyuz"


düştüğü yerden kalktı çoktan
bu devleti pehlivan
olacağı anlamadı yedi düvel
üç gecede bini ölen
pkklı itin bile halinden


bu millet korkarak dayanmaz tetiğe
canın yanacağını bile bile yoluverir kurşuna
ki bir sıkımlık can bizde varsa onlarda da


binlik devletimizi
binbir suratıyla ne çok sınadı düşman
ve halen anlamamışsa
vatan rızkımızdan gayet müsterihiz
hakkın izniyle bir daha anlatırız
denesinler hele


29kasım15



gerilimden değil bu sözler
gererlerse bu milleti eğer!

29 Kasım 2015 261 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 8 yıl önce

    Sevgili Ağabeyim dostta yok müttefikte biliriz lakin artık şunu sormak lazım: O devletler çıkarı için yanı başımızdaysa biz neden yokuz?

    Shhapova( rusların şuh ikonu) bile, putin Türkler'e haddini bildirsin, derken biz halen Erdoğan,dayız.

    Ki milletimiz nedendir anlamıyor şayet bir savaş çıkarsa kimse sağınızda kim var solunuzda kim var demeyecek.

    Onlar bu tabloda yekvücutsa biz tek hücre olmalıyız. Ha neden vurduk diyenlere, eylül ayından beri sınır ihlali yapan rusları neden o zaman vurmadık diye sorarım.

    Bakın o zamandan beri kaç kez uyarıldıkları halde halen devama zorlayan rus hadsizliğine bir mesaj verdik.

    İyi ama ticaret etkilenecek diyenler var, verdiklerinden daha çok alıyorlar eee biraz da onlar düşünsün bu ettiklerimizin sonu nereye varır. Onlar süper güç biz daha neyiz ki diye saçmalayanlara bu savaşın karada biteceğini ve kurşunun her insanın canını alacağını biliyorum ve hatta tarihimizden yendiğimiz nice güç budalasını hatırlatmak bile istemeden.

    Yahu ne gereği vardır diyenlere Atamız ne gereği vardı deseydi biz burada olacakmıydık. Yanlış ya da doğru devlet bekası için öylesi gerekmişse sonuna değin arkasında durmak benim yurtaşlık görevim.

  • 8 yıl önce

    Şair topluma karşı duyarlıdır ve hep sorumluluk duyar.

    Güzel bir şiirdi ek pencereden bakıldığında😙

    Sadece Rus'lar mı Şair?

    Bence en az suçlusu onlar!

    Her tarafımıza konuşlanan Amerikan Üslerini, yer altlarımıza konulan dinleme merkezlerini vb. göz ardı mı etmeliyiz?

    Ve biz kendi kendimizi karanlık olayların içine sokmakla ne çok günah işlediğimizi haykırmayacak mıyız?

    Rus'un ne işi var Suriye'de diye sorarken; Amerika'nın ne işi var Irak'ta, Libya'da, Vietnam'da? Bizim ne işimiz var Mısır'la, Libyay'la vb...

    Vurulacak o kadar çok şey varken; Rusya uçağını vurmakla belki de en kötü hamlemizi yaptık! Ki Sayın Cumhurbaşkanımız 2 gün sonrasında "Rus uçağı olduğunu bilseydik daha farklı uyarırdık" açıklamasını yapmak zorunda hissetti kendisini!

    Sonuçta; Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur şair! En büyük düşmanımız ise her zaman iki yüzlü oluşlarıyla maalesef Arap dünyası ve her zaman Amerika başta olmak üzere emperyalist ülkelerdir.

  • 8 yıl önce

    Oynanan türlü türlü oyunlar bizim üzerimize bunlar ki geçmişte de çok gördük yaşadık bunları...👍 Manidardı...

    Güzel şiirdi tebrikler içtenlikle...