Var da Var

Bir sevdam var
Kalbimin derinliklerinde,
Çırpındıkça batan.

Bir yaram var
Gönlümün karasevdasında,
Her bakışta acıyan.

Bir düşüm var
Aklımın en ücra köşesinde,
Hep yarım kalan.

Bir korkum var
Tüm benliğimin üzerinde,
Senle yaşlanamamaktan...

11 Haziran 2009 52 şiiri var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (12)
  • 14 yıl önce

    aldanma bir sevgi bu sendeki kalbinin kıvrımlarında saklı sandığında çırpındıkça kanat vuran sonsuzluğa derinden kanayan yaran var kan akmaz yas dolar düşünsel düşlerinde hayallerin yetişir ve umudun merhem olur sevinçlerine melankoni gönlündeki pencereni karartsada benliğinle aydınlatmalısın ruhunu bilemelisin ki o ışık hüzmezinden tatlı acılarla geçiş yaparsın yarınlara beyninin en kuytularında yarım kalmış rüyaların düş olur ideol hayallerine ister gerçek ister yalan tamamlamak tamamen senin elinde işte korku değil o sendeki sevgi sadece meçhul bir şüphe bütün benliğini kapsayan senle yaşlanamayan sende değildir zaten aslolan ise senle yaşlancak ve seninle sonsuzluğa geçiş yapacak sevgi ve sevgilidir işte hepsi bu...

  • 15 yıl önce

    Bir düşüm var Aklımın en ücra köşesinde, Hep yarım kalan. 👍👍👍👍👍👍👍 harika çok güzel yüreğine sağlık, tebrikler

  • 15 yıl önce

    korkularının gerçekleşmemesi dileğimle...yüreğine sağlık...eskimesin yüreğin...👍👍👍👍👍👍👍👍

  • Bir korkum var Tüm benliğimin üzerinde, Senle yaşlanamamaktan...

    Umarım tüm bu korkuların yersiz olur Tebriklerimle👍👍👍👍👍👍👍

  • 15 yıl önce

    özdemir asaf tadında ve bilenler bilir ben özdemir asaf'ı çok severim.. bu şiiri de çok ama çok sevdim...

    çok içtendi.. şiir, bilinmeyen kelimelerle değil bilinen kelimelerle yazılınca da güzel oluyormuş...

    ve bir de şu var, şiir yazarken bütün kelimeler şairindir.. yani istediğini alır kullanır, kimseye de hesap vermek zorunda değildir... işte bu yüzden şiir güzeldir, hesapsızdır... ta ki yazılan kişi şiirini okuyana kadar... işte o zaman hüküm verilir şiire...

    tebrik ve saygılarımı bırakıyorum sayfanıza...