Vurdum Aşkın Dibine Dibine

Hayli zaman oldu...
yuregim esir duseli sana..
kavuran bir yaz aksami usulca..
biraktim gözlerinin karasinda,
ellerinin atesinde,ucustu cumleler..
simdi yine sonbahar...
kim soldurdu bahcemde acan beyaz gulleri..
kim döktu acimadan yapraklarimi...
ama ben bahara sakladim tomurcuklarimi..
ömrumun en gizemli yani...
nefesimi tutarmis gibi doldurdum seni...
cigerlerime...
nasil bir sarhosluktur ki...
her gece karsima alip hayalini...
kana kana seni yudumladim...
hayir hayir utanmiyorum...
canimda acimiyor...hayir aglamiyorum..
yalan söyluyorum kendime...
tepeden tirnaga sana bulandim..
ey aklim...yenildin yuregime..
yine yine...vurdum askin dibine dibine.....

26 Ekim 2009 115 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 14 yıl önce

    iyi ettin şairem, sefan olsunud83cudfbbud83cudfbbud83cudfbbud83cudfbb

  • 14 yıl önce

    Çok güzel bir şiir emeğinize sağlık kaleminiz daim olsun saygılar .......

  • 14 yıl önce

    Hayli zaman oldu... yuregim esir duseli sana.. kavuran bir yaz aksami usulca.. biraktim gözlerinin karasinda, ellerinin atesinde,ucustu cumleler.. simdi yine sonbahar... kim soldurdu bahcemde acan beyaz gulleri.. kim döktu acimadan yapraklarimi... ama ben bahara sakladim tomurcuklarimi.. ömrumun en gizemli yani... nefesimi tutarmis gibi doldurdum seni... cigerlerime... nasil bir sarhosluktur ki... her gece karsima alip hayalini... kana kana seni yudumladim... hayir hayir utanmiyorum... canimda acimiyor...hayir aglamiyorum.. yalan söyluyorum kendime... tepeden tirnaga sana bulandim.. ey aklim...yenildin yuregime.. yine yine...vurdum askin dibine dibine.....

    MÜKEMMEL DOLU DOLU YÜREĞE TEŞEKKÜR YÜREĞİNE SAĞLIK DOSTT YÜREĞİNE SAĞLIK

  • 14 yıl önce

    👍👍👍 Aşka boyanma mevsimi yaz mı son bahar mı? Siz iyisi mi her mevsim aşkta yıkayıp demleyin yüreğinizi. Tomurcuklar kollasın uygun zamanı. Baharın güzel seherlerinde açsın.

    Şiirin kurgusu güzel&#59; üslup sade ve akıcı. Tebrik ederim. Nice güzel paylaşımlara...