Yalnızlık

Bir şiir yazdım kendime 

Ağaçları söküp yerinden

Boyadım gökyüzünü masmavi

Umudum göçmen kuşların kanatlarında 

Bahar bir türlü gelmedi 


Bir şarkı okudum kendime 

Güneşe bile veda etmemişken  daha

Adını yazdım gelgitli kıyılara 

Dalga gider sen gel ama gitme 


Soğuk olsan kalbim üşürdü 

Sıcak olsan ellerim tutuşur 

Yağmur olsan gözlerimde saklardım 


Bir dua okudum kendime 

Doktor mutluluğuma ömür biçerken

Boş bir reçete tutuşturdu elime 

Bir şiir yazdım kendime...











22 Mart 2026 37 şiiri var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (3)
  • 3 ay önce

    Her şairin vardır bir yalnız şiiri...bu şiir de yalnızlığın provasını yapar gibi podyuma çıkmış ve kırmızı halıda tek başına yürüyor.

    Tebrikler, saygılar.

  • 3 ay önce

    Demek ki günün yalnızlığını olmuş :))