Yazma Şair

yazma şair yazma
canımı acıtıyorsun.. yazma

okurken
belalar okusam da
yüreğime yaktığın ateşinden
sana hasretimden
uzaklıklardan

yazma beni kahrediyorsun , mahvediyorsun
tüketiyorsun yazma

02 Ekim 2009 96 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (3)
  • 14 yıl önce

    bazı şiirler vardır gerçekten etkiler insanı, hemde çok.

    Ama yinede yazsın şair be sevgili dost.

    Şair yazsın ki, gönülden konuşmuş olalım, duygularımız, özlemlerimiz, hasretlerimiz, her bir yönümüz, yani yüreğimiz herkesle paylaşılmış olsun.

    Nice paylaşımlara sevgili dost.

  • 14 yıl önce

    Kalem yazmazsa olmaz; şairlerin tenhalar da gönül dünyalarından damlayan bengi sularını, zamanı gelen yaz mevsimini, bir başka görünen gökmaviyi, yeşile boyanan yeryüzünü... Bir taraftan esen meltemleri, o meltemlerin kulaklarımıza ulaştırdığı besteleri, güfteleri, efsunlu sözleri... Alınteri ve gayretin karşılık bulduğu bir zaman dilimini... Sinelerin sevinçlerle dolduğunu, dillerde şükürlerlerin-hamdusenaların vird olduğunu... Meşakkatli bir zamanın, buhranlarını, hafakanlarını, buram buram sevinç ve mis gibi kokan harmanlarını, ambarlarını, binlerce çeşit başakların sevinç ve tebessümünü.

    İşte, bizim halimiz de böyledir bir nebze ey şaire şair yzmazsa ölmüştür

  • 14 yıl önce

    Merhabalar,,,,,Deniz Hanım..... Şiiriniz güzel olmuş......kutlarım.... Sizin sevgi dolu güzel,,,,,,,yüreğinize,,,,gönlünüze sağlık....... Ankaradan,,,,Selamlar..... .........Saygılar...... ......Hemşerime.......