Yeter

Çaldılar,
neyi var neyi yok halkımın,
yıllardır doymadılar.
Emeğiydi çalınan halkımın,
alınteriydi.
Sonra, bütün doğal kaynaklarımızı...
Dışarıda Amerikan emperyalistleri
ve onun köpekleri,
içeride onların uşakları
ve bir avuç,
osmanlı artığı hainle...
Yurtseverler zındanlarda,
satıldı toprağı köylümün,
dur demiyecekmiyiz bu zulme ?
zamanı gelmedimi baş kaldırmanın zalime ?
biz değilmiydik,
o duvar, o duvarınız, vız gelir bize vız
diye haykıran ?
biz değilmiydik,
Mahzuni Şerif'in türküleriyle coşan ?
çalsın sazlar, vursun davullar,
haykırarak,
güneşi içenlerin türküsünü
hep bir ağızdan,
son verelim bu zulme,
bitsin bu zulüm,
bitsin bu ızdırap...
Kuralım, aydınlık yarınlarımızı.

13 Kasım 2011 73 şiiri var.
Yorumlar (5)
  • 11 yıl önce

    Korkak yüreklerin, kırık kalemlerin, ODTÜ meşalesiyle yeniden hayat bulması ümidiyle, " mutlu yıllara..."

  • 12 yıl önce

    hani o yürekli insanlar?! onların hepsi hapiste hem de babalı oğullu!!! Allah'tan korkmaz kuldan utanmazlarla dolu meclisin içi😕

  • 12 yıl önce

    hep bir ağızdan, son verelim bu zulme, bitsin bu zulüm, bitsin bu ızdırap... Kuralım, aydınlık yarınlarımızı.

    Ne güzel bir temenni.Duygularınıza can-gönülden katılıyorum. Kaleminiz daim olsun efendim.Selam saygılar.

  • 12 yıl önce

    ...Çok güzel bir anlatım olmuş Bir isyanın ve haykırışın mısıralarla birleşerek bir isyanıdır, Kaleminize sağlık.

  • 12 yıl önce

    Çaldılar, neyi var neyi yok halkımın, yıllardır doymadılar. Emeğiydi çalınan halkımın, alınteriydi. Sonra, bütün doğal kaynaklarımızı... Dışarıda Amerikan emperyalistleri ve onun köpekleri, içeride onların uşakları ve bir avuç, osmanlı artığı hainle... Yurtseverler zındanlarda, satıldı toprağı köylümün, dur demiyecekmiyiz bu zulme ? zamanı gelmedimi baş kaldırmanın zalime ? biz değilmiydik, o duvar, o duvarınız, vız gelir bize vız diye haykıran ? biz değilmiydik, Mahzuni Şerif'in türküleriyle coşan ? çalsın sazlar, vursun davullar, haykırarak, güneşi içenlerin türküsünü hep bir ağızdan, son verelim bu zulme, bitsin bu zulüm, bitsin bu ızdırap... Kuralım, aydınlık yarınlarımızı.

    Bütün insanlık adına Amerika katil demişti Mahsuni Şerif Şimdi ise Amerikanın kiralık katilleri dört bir yanda aç birer kurt gibi dolanıyor hemde burnumuzun dibinde, kendi topraklarımız ve kendi bayrağımızın altında.

    Tebriklerimle...