Yitip Giden

"Ön yargılı olmamalıyız, Ön yargılamızla baş edebilmelidir".

Her, insan kendi Karakterinde kendi sorumludur.

Kalite; asla tesadüf değildir, her insan kendi kalitesini kendi belirlemelidir.

Yitip, giden şu hayat yolunda.


"Sağduyu, ruhuna sahip olmalıyız ve sağduyu ruhumuzu içimizde taşımalıyız".

İlgisiz olmamalıyız, İlgi ve Alakamızı aklımızdan çıkarmamalıyız.

Sade ve Doğal, Olarak yaşamalıyız.

Yitip, giden şu hayat yolunda.


"Özenti olmamalıyız, Sabit ve Net kendi yolumuzda gitmeliyiz".

Odak merkezli olmamalıyız, kendi odak merkezimizden kalmalıyız.

Sağlam ve Candan, şekilde bir insan olmalıyız.

Yitip, giden şu hayat yolunda.


"İnsanı, insanına göre değerlendiren ve ayıran bizden değildir".

Kimse, kimseyi sömürecek kadar da çok büyük değildir.

Kendini bilen kendi gibidir, kendini bilmeyen kendinde zaten değildir.

Yitip, giden şu hayat yolunda.


"Ağzımızı; sıkı tutmalıyız bazı hususlara karşı, başkasının hakkında ileri geri dedikodu yapmamaya özen göstermeliyiz".

Bazı durumlara içimiz dolsa da, kendimize yeni sayfalar açmalıyız.

Hayatta, yaşantı gereği çirkef sahibi olunmamalı ve çirkefliğe kendimize bulaştırmamalıyız.

Yitip, giden şu hayat yolunda.


"Kimsenin, özel hayattına karışmamak ve sorgulatmamak gerekir".

Tehdit ve Şikayet etmek, insana bir şey kazandırmayan özelliklerden biridir.

İnsan; kendini bir şey sanmadığı sürece, insanlığın bir emanet olduğunu anlar ve bilir.

Yitip, giden şu hayat yolunda.


"Hayatta, bazen sığınacağımız belki de limanımızı kendi özgürlüğümüzü iyiye kullanabilmek olmalıdır".

Hayatta, Şaştıklarımız ve Durgunluğumuza bize çeken bir şeyler hepimizde mutlaka olmuştur.

Hayat; bazen akışında kalmaz, bazen de akışında kalır.

Yitip, giden şu hayat yolunda.


"Zamanla, anlıyor ki insan zamanın bizde bıraktığı izlenimler aklımızdan çıkmıyor ve kapanmıyor".

Hayatta, bizi etkileyen ve etkisini bıraktıran birtakım şeyler hep var olmuştur.

Ama; hayat insan için imkansız olsa da, içinde belki de bir imkan olasılığı vardır.

Yitip, giden şu hayat yolunda.


Yazılma Tarihi:08.03.2019 

26 Mayıs 2019 74 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 4 yıl önce

    O kadar çok imla hatası var ki Oğuz bey gözüm yoruldu inanın ve şiir değil deneme sayfasına eklemelisiniz tabi ki düzelttikten sonra lütfen