Yol

yol
daha var
daha uzun
ardı belli önü meçhul

görmeye imkanım yok
bilmeye aklım
ardında kalan neydi ki
öndeki zaten onun teki
çomak girmiş tekere
ters dönüyor kefere

yer yer acı sahneler
arada zihnimden geçer
harami olur bazen
bazen de mazlum sevgili
yoluma engel gözlere perde çeker
ayıramam yanlıştan doğruyu
sonu görünmez
bir dipsiz kör kuyu
orta yerinden böler her gece
en derin yerinden uykuyu

içinden çıkmak zor
ne merdiven koymuşlar
ne başkaca yol
bir kervan geçer belki yoldan
el uzatır bir kerem de
bel ki çıkarır kuyudan

20 Kasım 2009 179 şiiri var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (9)
  • 14 yıl önce

    öyle güzel anlatılmış ki çok şey sanki sayfalar dolusu gibi aktı gitti çok anlamlı ve güzeldi saygılar.

  • 14 yıl önce

    Sen, hayalindeki, menekşe kokulu kadını aramaya devam edersen senin bu kör kuyuların hiç bitmez.

    Sen her şeyden önce az yetinmeyi, sevip aşık olmayı öğrenmeye çalışsan bence çok daha iyi olur.

    Sevip aşık olmasını bilmeyen kesinlikle mutlu olamaz.

    Kör kuyulardan kurtulamaz.

    Senin derdin, gerçek anlamda iç dünyanda aşkı yaşayamaman.

    Hepsi bu.

    Çünkü gerçek anlamda aşık olsan.

    "Menekşe kokulu kadınlar" şiirinde düşleyip hayal ettiğin kadını bulmuş olursun....

    Her geçen gün de kör kuyuların bir bir azalır.

    Yoksa sen mümkün değil. Mutlu olamazsın.

    Tebrikler güzel şiirler yazıyorsun.

    Belki bundan sonra daha güzellerini yazarsında kendi kendini tanıyıp sevip aşık olman daha kolay olur.

    Ne dersin.............. şair kardeşim...........

  • 14 yıl önce

    Şiirin yine süperdi kardeşim am bende diyorum ki sakın olada o Aşk denilen çağımızın vebası olan hastalıklı yoldan gitme 😆😆😆Dinleme sen burda yazılan güzel ince yorumları gel sen bu kardeşini dinle😂😂Aşk maşk hepsi palavra ha illaki bi yoldan gidiceksen şayet bak arka yoldan patikayı dene biraz zahmetli ve zorlu bi yol ama garantili ve kestirme😆😆.Ne diken nede karanlık valla her yer papatya dolu Ay ışıgıda tam tepende seninle😂😂😂😂Tebrikler kardeşime bu güzel dizelerinden dolayı...👍👍👍 ZEMOOOOOO.......

  • 14 yıl önce

    aşka giden yolda sakın hedeften şaşma👍

    ve bu yol aydınlık ve dikensiz olur inş

    sevgilerimle😊

  • 14 yıl önce

    Evet... yol ve yolcu olarak belirleyebiliriz kendimizi yol dünü belli nerden geldiğimizi ve nasıl ne zorluklarla geldiğimizi çok iyi blmemize rağmen şiirde de belirttiğiniz gibi nereye, masıl,niçin gidiyoruz veya ne zaman gideceğiz işte bu giz. Sabaha çıkamayan niceleri var iken,yarının yollarına plan/proğram yapmak ne denli uygun/suz değil mi şair.

    Yola koyulayım artık ağır, ağır....