1341 Gün Sonra

Bugün 11 Mayıs 2009...

Notlarımın arasında bir tarih gördüm az önce... 8 Eylül 2005... Yani tam 1341 gün öncesi. Çok önemli.

1341 gün öncesinin 1 gün daha öncesi; yani 1342 gün öncesinden geriye doğru, ben günde üç buçuk paket sigara içerdim. Yani 70 adet civarı. Gün geldi, akciğer filmi ve testleri gerekti. Doktorun sorusuna 'Günde 70 civarı' deyince, 'Sen bir ölüsün o halde' dedi.

Yine ölüm geldi aklıma...

8 Eylül 2005 tarihinde bıraktım sigarayı. Hatta kokusundan nefret eder oldum. Tiksindim.

'Sen bırakamazsın' dediler. 'Bırakırsan kıyamet alameti' diye de eklediler. Bıraktım ama... Hem de tam 1341 gündür...

Bu sayı hoşuma gitti. 1341 sayısı... Orda kalsın dedim sürekli anmak için. Gece 22.30'da gidip 2 paket sigara aldım. 'Yeter mi?' diye de düşünmedim değil doğrusu. Şu an saat 03.57 ve geriye kalan sigarayı saymak daha kolay geldi bana. 13 adet kalmış. Sabaha da çok var.

Yanlış anlaşılmaya... Sigara reklamı yapmıyorum. Aksine sigaranın esir alma duygusundan söz ediyorum. Tıpkı birini sevmek gibi...

Başladım sigaraya böylece.

Darısı hiç kimseye...

Göz kapaklarına direnişim artık olamıyor. Uykum var ve üşüyorum... Sanırım gözün üst kapağı, artık büyük sevdasının vuslatına kavuşuyor...

Üşüyorum ve sıcaklık istiyorum...

Şimdi yatağıma gidiyorum... Yazmanın ve gözlerimi kapatacak olmanın huzuruyla...

Gülümseyerek...
.....................................

11 Mayıs 2009

21 Mayıs 2010 1-2 dakika 45 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    inşallah bu huzura bir gün bende kavuşurum

    öyle bir illete bulaşmışız ki hep onsuz olamayacağımızı düşünüyoruz

    oysa tek yapmamız gereken irademize hakim olmak.

    darısı tüm tiryakiilerin başına diyelim artık

    duyarlı yüregin dert görmesin şair

    tşk ler paylaşıma.