16-18 gerçeği...

Sabah balkonda dikilmiş geceden kalan yağmur soğuğundan keyif almaya çalışıyorum bağrım açık ayaklarım çıplak. Bu arada bahçeye yolun karşısından koşa koşa gelen siyah beyaz bir kedi tedirgin dalıyor. Minik bir çukurda biriken yağmur suyundan etrafına bakınarak kana kana içiyor. Ne yemiş olmalı?

Arada bir netleşen düşüncelerimi yıllar sonra sevmeye, tansiyonumu 18-16 gösteren aletiyle çenebaz doktoru sevmeye başladım bile. Tuzdan uzak durun. Sitresten de. Hele sinir asla olmamalı...Benden küçük ama babacan tavrıyla sevimli...18-16ya çıkan tansiyonumla gözlerimi ya da kan basıncımı patlatmıyorum. iyiki zamanında spor yapmışım da o upuzun yokuşu kıçımdan ter aksa da nefes nefese kalarak tırmanmıyorum iş yerime giderken. Abi isze bir araba lazım artık. Bana ne lan arabadan. Oğlumun ehliyeti var. Arabasına asla binmem. Kimsenin arabasına da dolduruşuna da asla gelmem de binmem de. Yayanım ben. Yayan ve çıplak. Çıplaklığımı yaymıyorum ama. Yaymaya kalksam var ya!
Kılıçbey yürüsün. Halk için yürümedi o. Kendi adamını kurtarmak için yürüdü. Bu yüzden zaten güle oynaya zirve yapamıyorlar ya...
Domates 10
Patates Süriye damgalı ( öyle mi ?)
Salatalık yenmez
Soğan desen...
Gıdalar: Peynir alçı. Sucuk en adi et. Yumurta sulu. Yoğurt Allahlık...Ekmek ayvayı çoktan yemiş...
Ben aç olunca zirvelere çıkıyorum ama...
Kılıçbeyin ziirve derdi yok. Adam zaten Organik...
Aşk hayatım;
Faşist kadın. Yaylalarda. Yeşillerde. Mangal ve kahve keyfinde. Topluca resimlerde.Sağ memesi milletvekilinin sol memesi kocasının göğsünde...
Onu her yerde görmek mümkün...
15 temmuzları yasla anar cumhuriyeti ve vatnı kurtarır. Oruç tutar. Kadir gecelerini deniz manzralı evinin pencelerinden karşılar. Soyunmadan sevişir...

16-18... sevimli duruyor yinede...

19 Temmuz 2018 1-2 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar