Acımasız Hayatta Güçlü Olmak

Bazen öyle şeyler yaşarsınız ki aklınıza her geldiğinde içiniz yanar.Ama yine de aklınızdan gitmek bilmez.Yüreğinize batmış bir iğne gibidir.Ne hekimler çare bulabilirler buna ne siz o iğneyi çıkarabilirsiniz kalbinizden.Hüzünler paylaşarak azalır derler.Güvenirsiniz birine anlatırsınız .Anlattığınıza pişman eder sizi.Acılarınız azalmaz aslında.Ne yaparsanız yapın azalmaz.Anlatırsınız rahatlarsınız belki ama aklınızdan çıkmadığı sürece acır yine canınız.Size bunu yasatanlardan öç almak istersiniz alamazsınız.Kendinizi suçlamaya başlarsınız.Nedenlerin keşkelerin sonu gelmez.Bu acı olgunlaştırır sizi.Büyük acılar yaşayan insanları hiçbir şey yıkamaz. Güçlü bir insan olursunuz.İnsanlar gülen yüzünüze,kahkalarınıza inanırlar.Kimse anlamaz içinizdeki acıyı.İçinizde saklıdır o.Saklınızdır.Her an aklınızda her an gözünüzün önünde ama kimsenin bilmediği,göremediği...
Nasılsın sorularına iyi demek her seferinde.Mutlu rolü oynamak.Size zarar vereceklerinden korktuğunuz için acılarınızı saklamak bir köşeye.Unutmuş gibi yapmak ve buna kendinizi inandırmak.
Yalnız gecelerde elinize sigaranızı alıp yıldızlara bakarak dalmak derinlere.İçinizdeki acıları sadece onlarla paylaşabilmek.Kendinizi acılarla örülmüş bir ağa hapsetmek.Nefretinizi içinize kusmak.
Büyük acılar yaşayanlar iyi bilir bunları.Onlar acılarla beslenen güçlü insanlardır...

01 Nisan 2013 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar