Adı Ahraz Sevdamın

Bu gece senin için içiyorum yıldızları,bir mum alevi gözlerimde uykuya üşeniyorum.ben çoktan yasladım gölgene yüreğimi;seveceksen de sevmeyeceksen de seninim
Kaçıncı ölüm arifesiydi ayrılığımız,kaçıncı kırılışıydı dizlerimin? Bir kez,bir kez elimden tutabilseydin...biterdim...
Katettiğim tüm yollar,aldığım her nefes ve sen olmayalıberi içtiğim her su hepsi ve her şey haram kabilinde.durmasaydın öyle bakmasaydın hüzünle ben yaşlanmayacaktım,yaslanmayacaktım her gördüğüm ölüme,düşmeyecektim her bildiğim gönüle,hiç mi hiç değişmeyecektim ve bilmeyecektim sevdayı.adı ahraz sevdamın duymazsın duyamazsın ki.
İsyan şimdi benden hemde ölesiye,al eline ve öyle bir çarp ki, duvarlar uğuldasın hiddetinden,sevme beni sevme ki yazık olmasın şu ömre,aciz kalmasın kimse düşmesin ben gibi cehenneme.inanayım bittiğine ne olur,kapat kapılarını sürgüle gözlerini,inmeyeyim yüreğine,öleyazarım hayata bozuk atarım sevme...
Bu gece senin için içiyorum yıldızları,bir mum alevinde biçiyorum yangınları,indiriyorum gözlerine alemi,utanmıyorum öyle çıplak zifiri.anladım ki sevgili bu yüreği çoktan yaslamışım gölgene sen sevsen de sevmesen de seninim ezeli ve ebedi...
Bilmesin hiç kimse hiçbir şeyi; ne beni ne de ben de ki o namussuz seni.bilmesin,bilmesinler serseri.adı ahraz sevdamın duymazsın, duyamazsın ki.
Sevdam gibi biliyorum ve üstüme yemin ediyorum;ordasın ve orda kalacaksın. Tıpkı dediğin gibi nefesimden yakı, terim kadar sadık ve tüm alışmışlığımla ben de olacaksın. Hangi fersah uzak götürür ki seni hangi mesafe koparır gönül telini?şimdi bana dersin ki bitmez,bitmez sevgili,elde değil akarız...aşarız o engeli.buluşur bu yürekler öperiz alnından o sevdanın nehrini,izin vermez hiçbir rüzgara gece bile olmaz,olamaz bizi tanıyınca...
Ah adı ki; ahraz sevdamın..bunları sana da anlatır mıydım...hayallerim ben de kalsın bırak,bu geceler de benim bırak, bu sevda da benim de öyle kalacak...ve adı ahraz sevdamın kimse duymayacak... FİLİZ PUNAR..15.10.2009...

23 Ağustos 2010 2-3 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    Çok içten ve imgelerle dolu güzel bir yazı. Çok beğendim Filizciğim.. Ve adı ahraz sevdamın, kimse duymayacak... Kalemin eksilmesin...