Ağır Gelir Zamana

Bedenimi ruhuma sattım.Ya ruhu mu?Ruhumu kimlere sattım? Başkalarının bedenlerinde gözüm yoktu.Ruhlarını istedim,vermediler....Karşılığında ruhumu teklif ettiysem bile almadılar...Alanlarsa,o kadar hoyrattı ki! Bana verecek ruh kalmadı. Bedenimi ruhuma,ruhumu bedenime verdim.Ruhumu mutlu etmek için sarıldım,bedenime.Kurban ettim ruhumu,yüksek sarp kayalardaki sunaklarda beş para etmeyecek sevdalara....Kurban ettim,bile bile...
Yaşadıklarımızı anlara indirgemiştik...Duygularımızı pazara çıkarmış...Anları tükettik biz,zamana geri vermemecesine aldık onları.Zamandan çaldık.
Herşeyi adlandırmayı öğrenmiştik....Ölü bedenimizde taşıttığımız ve canlanabileceğinden korktuğumuz duygularımızı;sevinçlerimizi-aynı anda hem mutluluğu,hem hüznü ve yalnızlığı,kalabalıklığı,gözyaşlarını ve umutları yeniden yaşayabileceğiz korkusunu yaşıyor,korkuyorduk....Herşeyi adlandırmayı öğrenmiştik. Korkmayı öğrenmiş......Yalnızlıkların yanyana getirdiği suretlerdik.Yalnızdık.Ayrı ayrı yalnız. Bunu biliyorduk,yine de beraberdik.....


anlara anlamlar
yükleme.
ağır gelir,
ağır gelir zamana
dayanamaz
düşüverir
zamansız anlar,
An gelir
Anı
An gelir
sancı olur
damlar
damlar gözlerinden....
damlarda papatyalar
anlar
yalnızlığını
parçalı bulutlu
hava durumları
anlar

Gözlerim,
Anlar gökyüzündeki bulutu
Duru güzelliklere
hasret
Gönlüm
Aşk da yalan
Sen de.
Bu sanal dünyada.
Neden bana düştü,
Neden?
Hem aşk,hem sen,hem yalan
Hep yalan?

8 Mayıs 1997

07 Ocak 2010 1-2 dakika 31 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 14 yıl önce

    güzel bir deneme..kutlarım sizi...fakat burada şunu belirtmeden geçemeyeceğim...zamanımızda herşey değişti...bunun yanında zamanı aşklarda değişti...artık kişiler,aradığı kişilerde ruh güzelliği aramıyor..daha doğrusu güzellik bile aramıyor...sadece içgüdüleri karşı cinsi elde etmeye meyilli...elde ettikten sonra maalesef herşey unutulupp gidiliyor...ne yaşananlar nede yaşatılan onca güzel duygular kalıyor ortada...yani kısacasızaman şöyle bir atasözüne dönüştü:''kedi uzanamdığı ciğere mundar derler ya''ulaşıldımı herşey güzel,ulaşılamadımı ondan kötüsü yok''ha gerçi ulaşıldığında da değer kazansa bari....neyse tebrikler...fazla kafanızı karıştırmayayım...yani denemenizden ben böyle br yargı çıkardım..yalnış ise uyarırsınız...tşk..hyr gc..syg...

  • 14 yıl önce

    gerçekten güzel bir çalışma kutlarım gülgün hanım🙂