Ah Zengin Olsam

Ülkemiz de hemen hemen her insan zengin olmak ister hemde kısa yoldan. Bizim ülkemize mi özgül bilinmez ama bu kısa yoldan zengin olmak kavramı yüzünden dolandırıcılığın çok olduğu ülkelerden biriyiz. Saadet zinciri,Çiftlik Bank,Bitcoin gibi gibi bir sürü örnekle artırabiliriz. Amaç hep aynı elimde biriktirdiğim üç kuruş parayı ikiye üçe beş katlayayım aman birim bin olsun da yolumu bulayım. Bu yüzden kaç kişi battı belkide aile hayatı bozuldu ve mahvoldu bilinmez peki vazgeçme oranına baktığımızda durum ne ? Azalma varmı ? Aksine gün geçtikçe dahada artarak çoğalan bir döngü bu. Sebeb sonuç ilişkisi olarak incelesek bu durumu sanırım ülkemizin içinde bulunduğu içler acısı hal gözümüze çarpar. İnsanlar o kadar umutsuz ki hayatından herkes bir değişim bir yükseliş için eline geçen olur olmaz her şeyi değerlendirmek istiyor. Bunu fırsat bilen umut tacirleri de acımasızca bunu kullanmaktan çekinmiyor.Hani siyasilerimiz diyor ya hedefimiz ilerlemiş muasır medeniyetler seviyesine ulaşmak diye ! Evet kendileri ulaşıyor bunu yaşadıkları hayatlardan görüyoruz, garibim bizlerde ulan ne hayatlar yaşıyorlar diye alkış tutup mutlu oluyoruz. Böle gelmiş böyle gider bu düzen biz çabuk unutmayı seviyoruz çünkü, biz böyle oldukça da işte der dururuz işte Ah Zengin Olsam...

06 Ocak 2020 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar