Ahhh Bir de Anlatabilsem

*Ne kadar bağırıyorum ova bayır , dağ tepe demeden.. '' ah keşke bir duysan ''

*Gecem de gündüzüm de dağ da bağ da bayırda çayır da ; her yerde..Ne çok arıyorum seni ! " ahh bir bulsam..."

*Semaya kalkmış ellerden, minarelerden, hasrete gem vurmuş sevdaların kalp vuruşundan, gözlerin yaşından, çiçeklerden, kanat çırpan kelebeklerden kuşlardan.... '' Ne çok soruyorum seni ! ' ah Rabbim '

*Titreyerek gecenin zifirinde, rüzgar hüzne çalarken, dudaklarım özlem duasını söylerken huzurunda secde etmek isterdim.... . Kızıl güzelliği aydınlatırken ay, gecenin zifirinde kör kör gezerken bir rüzgar ile nisan yağmuru gibi göz yaşlarımla yağmak isterdim, yarattığın gecene... '' ah yaradanım ''

*Beni hiç beklemediğin bir anda, huzuruna çıkıp sana sürpriz yapmak isterdim beklenmedik bir yerde ne hasret kalır ne özlem inan yüzümde, ne acı kalır yürekte, ne de gözyaşı... '' ah merhamet edenim ''

*Bir kabul etsen beni huzuruna ne hüzün kalır gecemde inan ne matem ne asiliğim kalır..... '' ah huzur verenim ''

*Ne kadar çok istedim ; ne çok aradım; ne kadar bulmak istedim seni ; sana yazılan bir şiirimde bir deneme yazımda bir dua da bir ilahi ile """ ah bir anlatabilsem """

* Kahrolur kendi içinde benliğinde yüreğim, bir ok vurur, vurur da kanatır yüreğimin tam ortasına, bir kırağı düşer de gül yapraklarına, bozarır gül, için için titrer de hüzünlü bir mevsim doğar sensizliğime, matem karasına bürünmüş örter ufku bulutlar bir yaprak dibine düşer de küser bülbül sessizliğe tüner gülün hüzünlü dalına....

* İşte öyle bir şeyim .. Hangisini anlatıp söylesem ..... Kızarır da kızarır kan toplar gözlerim daha bir derinleşir yüzümdeki kırışık çizgiler...

'Sana ulaşabilmek '
* İblisle dalaşmak, ateşle sarılmak, kurşunla sevişmek depremle yıkılmak kömür közünde yol yürümek gibi bir şey.......

'Sana ulaşabilmek '
Yaz ortasında kar, temmuz ayında şimşek, ilk baharda dökülen yaprak, ekim rüzgarında sürgün gibi bir şey...

'Sana ulaşabilmek '
Gelsin artık ruhuma yoldaşlık edecek o sevgili yoldaşım ...

Özlenen sevdaların harman alevi düşlerimde pusudayım, kulağım rüzgarda, ellerim ufukta, gözlerim yolda duraksız ömrümün tümünde seni nasıl beklemekteyim hicran bahçemde

"ne çok özledim seni ah bir bilsen "
''' Ahhh Bir de Anlatabilsem! ''
" YARABBB "

07 Aralık 2016

08 Aralık 2016 2-3 dakika 31 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 7 yıl önce

    İçimizde ki tek gerçek inancımız Günün yazısını ve yazarımızı kutlarızud83eudd20ud83eudd20

  • 7 yıl önce

    Dualar siz dostlarla ve Çok teşekkür ederim :) 👍 Selam ve dua ile