Alışamadım Bu Ayrılığa Alışamadım

Yolcu yolunda gerekmiş, gidermiş ardı sıra bile bakmadan. Ne zamanlar ne yollar aştık, ah be gözüm bitmezmiş ufuktaki ateşimiz. Yalnızlık ta ki yalnız kalana kadarmış. Ömürler geçse de vurgun gönlümde, izin herzaman yüreğimde...
Eller ne derse desin, bela değil sana açmıştım yüreğimi, sevgimi ve daima seni seviyorum sözlerimi,
özlediğimi. Anlatamam ki susturamam ki onca yaşananları hatıraları ve nice yılları...
Mucizeler sizin olsun, dolsun dolacaksa gözlerim, özlerim yalnızlığa bulanmış onca sözlerim.
Derdim, devam tek çarem şu dört duvar arasında sadece sensin; benim ilk bakışlım sevdiğim.
Kader mahkumu olmuşum, gülyüzüne solmuşum, ölmüşüm, hasret kalmışım o tenine. Dokunamam ki artık o eşşiz bedenine, elde değil yanında olamadım, saramadım ki seni yüreğime. Yalnızlığa mahkum yaşamak zor hem de çok zormuş; alışamadım hala unutamadım, silemedim ki dökülen onca yaşları...
Yollar uzun olmuş. Garip gönlümce onca şiirler yazdım; herşey solunca anladım, sildim attım herşeyi uçurumlar boyunca...
Seni sana bıraktım. Gideceğim yollara biliyorum ıraktım, burada ne sırdaşım ne de beni anlayan kan kardeşim vardı; yandı herşey herkes bir kalemde yandı...
Yarınlara gögüs açmıştım bir zamanlar; hani nerde o insanlar? Boş muydu bu dünya anlayamadım, alışamadım...
Aşklar sadece gülüp geçmekse, icabında seni seviyorum demeler kaçıp gitmekse, yüreğime ismini yazdım demeler kağıt parçaları ardına saklamalarsa, bırak; aşklar, sevmeler ve seni seviyorum demeler böyle olacaksa kalsın hepsi benim gönlümce...
Yarın olmasın birgün daha doğacaksa; güneş doğmasın seni düşündürmesin hissettirmesin kokunu, özlemini...
Hayalin senin olsun, kovsun bendeki bütün gözleri, unutamadım alışamadım bu kaçıp gitmeleri...

Elveda sana birgün daha geçmiş hayat anlayamadan
Ayrılık olmuş ya kaçıp gitmeler unutamadan
Karışamadım gözyaşlarımın zamansız akışına karışamadım
Anlatamadım sana sevmenin bu kadar düşük olduğunu
Alışamadım birgün daha bu ayrılığa alışamadım.

Vedalar sonsuzluğa götürmüş beni yaşayamadan
Seni seviyorum diyemedim haykıramadan
Yazık ettin bütün yaşananları
Anlayamadım;
Sevgi uğruna dağları, taşları aşanları
Alışamadım birgün daha sevmeyi yaşamadan kaçanları.

Son vedaymış gözyaşları
Olsun sağlık olsun hatırlasın onca yaşananları
Anmasın kötülükle anacaksa kalsın yerinde anıları
Dökülmesin yeterki parlayan, ışıldayan incileri
Alışamadım birgün daha yalnızlığa ve ayrılığa...

05/12/2009 22:54

05 Aralık 2009 2-3 dakika 12 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar