Allah Kadını Yarattığında

Allah Kadını Yarattığında

......, geç saatlerde 6. gün çalıştı.

Bir melek geldi ve "Onunla neden bu kadar çok vakit geçiriyorsun?" diye sordu.

RAB cevap verdi. "Onu oluşturmam için karşılamam gereken tüm özellikleri gördün mü..?"

"Her türlü durumda çalışması gerekiyor. Aynı anda birkaç çocuğa bakabilmelidir. Onun sarılması, yaralı bir dizden kırık bir kalbe kadar her şeyi iyileştirebilmelidir. Bütün bunları sadece iki eliyle yapması gerekiyor. Hastalandığında kendini iyileştiriyor ve sebat ediyor ve günde 18 saat çalışabiliyor."

Melek etkilenmişti..."Sadece iki el.. imkansız (!) Ve bu standart model mi?"

Melek yaklaşıp kadına dokundu"...

"Ama SEN onu çok yumuşak yaptın, RABBİM".

"O nazik," dedi RAB...

"Ama ben onu güçlü kıldım. Nelere dayanabileceğini ve üstesinden gelebileceğini tahmin bile edemezsin."

"Düşünebilir mi?" melek sordu...

RAB cevap verdi. "Sadece düşünemez, tartışabilir ve müzakere edebilir."

Melek yanaklarına dokundu... "RABBİM, görünüşe göre bu yaratılış sızdırıyor! Üzerine çok fazla yük yüklemişsin."

"Sızmıyor... o bir gözyaşı damlası" diye düzeltti RAB meleği.

"Bu ne için?" melek sordu...

RAB dedi. "Gözyaşları onun üzüntüsünü, şüphelerini, sevgisini, yalnızlığını, acısını ve gururunu ifade etme şeklidir."

Bu melek üzerinde büyük bir etki bıraktı!!!

"RABBİM, SEN BİR DAHİSİN. Her şeyi düşünmüşsün. Bir kadın gerçekten harika."

RAB cevap verdi. "Gerçekten o öyle...

Bir erkeği hayrete düşüren bir gücü var. Sorunların üstesinden gelebilir ve ağır yükleri taşıyabilir. Mutluluk, sevgi ve görüşler içerir. Çığlık atmak istediğinde gülümsüyor.., ağlamak istediğinde şarkı söylüyor.., mutlu olduğunda ağlıyor ve korktuğunda gülüyor.

İnandığı şey için savaşır. Sevgisi koşulsuzdur. Bir akrabası veya arkadaşı öldüğünde kalbi kırılır ama hayata devam edecek gücü bulur."

Melek sordu: “Öyleyse o mükemmel bir varlık mı?”

RAB cevap verdi: “Hayır. Onun bir dezavantajı var” ....

   "sıklıkla değerinin ne olduğunu unutuyor"

04 Aralık 2022 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)
  • 16 ay önce

    Kadın.... Başlı başına roman konusu. İlahi Yarabbi, nasıl yarattıysa, nasıl bir güç verdiyse Allahım; çile desen,emek desen,gülmek desen,çalışma desen hepsi mevcut... Ne kadar şükretsek az aslında bize gelen ( erkeklere) mucizeye.. Ama dezavantajı avantaja çevirmenin tek yolu, onlara değerlerini hatırlatmakla olacak...

    Güzeldi, tebrik ederim... İyi ki hatırlatıldı 'Kadın' ...

    Saygımla...