Amaçsız İnsanlar

Amaçsız yaşamak, günümüzde oldukça revaçta bir yaşam şekli haline geldi.
Kimin neyi neden ve nasıl yaptığı, bu yapılanlardan kimlerin, nelerin zarar göreceği onların umurunda değil. Çünkü onların değerleri insanlık değerleriyle bağdaşmıyor.

İnsanlar horlanmış, insanlar ezilmiş, insanlar ölmüş umurlarında değildir.
Vatan harcanmış, vatan satılmış umurlarında değildir.
Ülke değerleri varmış, onların korunması gerekiyormuş, umurlarında değildir.
Dünya yansa umursamazlar.
Yerler-yutarlar, osururlar-.ıçarlar, yatarlar- kalkarlar. Gönüllerine göre eğlence ararlar.
Gamsız-kasavetsiz, dertsiz-tasasız yaşamayı yadırgamazlar. Amaçsızlığa bağışıklık kazanmışlardır akıllarınca.
Lak lakla, lay lay lomla ömür geçirirler.
Eylemsiz ve işlevsizdirler.
Güzel buldukları, gereksinim duydukları her ne görseler, adi yöntemlerle ele geçirmek isterler. İşeri bitince de kaldırıp atarlar.
Kabul görülmüş, takdir edilmiş başarılara sahip değildirler.

Sen çalışıp didindiğin halde; onlar senden daha fazla beklentiler içinde olurlar. Kendilerini eğlendirmeni ve hayatlarını güzelleştirmeni isterler.
Üretme ve yaratma eylemleri onların hayatında yoktur.
Gerçeklerden kaçarlar. Gerçekler, kendi gerçekleri dahi onları korkutur.
Cesaretleri de yoktur, korkaktırlar.

Amaçsız insanlar hayatı anlamlandırma çabası içinde olmayan insanlardır.
Amaçsız yaşamayı, amaç haline getirmişlerdir.
Onların yarınları yoktur, sadece günü kurtarma çabası içindedirler.
Bu insanlar, çoğunlukla kendileri gibi amaçsız insanlara takılırlar, absürt şeyler konuşurlar, çünkü onlar için hiçbir şeyin değeri yoktur. Ne siz onlara ulaşabilirsiniz, ne de onlar size ulaşıp sizin yaptıklarınızdan bir anlam çıkarmaya çalışırlar.

Aslında hiç yaşamaması gereken asalaklardan söz ettim.
Çalışanların, duyarlı ve sorumlu insanların ürettiklerine ortak olan asalaklardan söz ettim.
Eğer birisi gününü gün etmekle ömür tüketiyorsa, insanlar için, insanlık için, çevresindekiler için katkı ve üretimde bulunmuyorsa; bedelini ödemediklerini çalıyor, başkalarının hakkını-emeğini vantuzluyor demektir.
Herkes, hatta çoğunluk bunu yaparsa yani asalak yaşarsa dünyanın hali nice olur, yarınımız nice olur diye sürekli aklıma takılıyor. Bu yüzden gününü gün etmekle meşgul asalaklardan, tanıdıklarım bile olsa, en yakınımdakiler bile olsa nefret ediyorum.

Amaçlı yaşamayı prensip haline getiren tüm insanlara selam olsun.
İnsanlık adına birbirinin yanında olan ve birbirinin varlığından mutlu olan tüm insanlara selam olsun.
Gönenç ve esenlik içinde olsunlar.

28 Haziran 2013 2-3 dakika 58 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 11 yıl önce

    Yazıda anlatılan insan tipine her yerde her ortamda rastlamak mümkün lakin kendine bile fazla faydası olmayan bu tip insanların başkasına faydasının olması akla zor gelecek bir şey. Güzel bir deneme kutladım Müsade hanım...😙