Ankaraya öyle güzel yakışırdı ki kar..

.......nihayet yagdı ..
bir haftadır bazen parçalı olsada bu gün kahve rengi parçalarıda kapatılmış olarak sabaha uyanmak varmış ..
pencereiyi açtım ...o her sabah servisin beni işe götürdügü yoldaarabalar kaymamak için agır agır iniyorlardı beyazlıgı biraz kararmaya yüz tutmuş yolda...
..............
idille evin hemen üstündeki parkta işte böyle bir gündü kardan adam yaptıgımız hatta o ufacık elleriyle kartopu yapıp güçsüzce bana attıgı zaman ..aynı bu sabah gibiydi..hatta üşüteceksiniz kalın giyinin diyen fadimenin sesi de aynı ..
oca parkta ben ve idilim ...alt alta üst üste ne çok oynamış üşümüştük ..o zaman henüz hala küçük bir bebek di...ve o zaman ki kokladıgım kokusu hafızamda ..ne zamanki o yaşta bir çocuk görsem gayrı ihtiyari kokluyorum yaklaşıp çaktırmadan ..yok kimse onun gibi kokmaz ki....
fadime yeni aldıgı opel corsasını duran bir kamyona arkadan çaptıgı ve benim güleyim mi kızayım mı üzüleyim mi bilemedigim gün de aynen böyle bir gündü ..ama o zaman akşam üstüydü sanırım ve kar yeni yeni yagmaya başlamış henüz bu kadar beyaz görünmüyordu ...kafasını direksyona vurmuş ..hafifçe şişmişti alnı...şimdi olsa sanırım çok gülerdim ,o zaman gülememiştim ...belki daha çok insan olmaya başlıyorumdur ..
kardan bahsediyordukya ...sabah haberlerde t.erdogan yine chp ye deniz baykala verip veriştiriyordu ..kanal degiştirdim trt1 den ntv ye ..aynı görüntü ...hala chp nin bizde kömür dagıtacagız lafına yorumlarına devam ediyordu başbakan ..kocaman vallahi hemde kocaman bir BANANEEEEEE...dedim ...sonra kralda şarkıular çalsın bende şu traş işini halledeyim ..ve giyinmeden bir sigara içmek için daha vaktim olsun istedim ..
ama nedense traş olmadan içtim sigarayı ..ve traş olmadan giyindim camdan görünen bayazlıgı seyretmekten alamadım kendimi ..eski zamanlar ve nelere sahip olundugu kaybedildigini anladıgınız zamanlar olurya .işte tam o anlardan biriydi belkide ...
aniden traş olmadım dedim giyindigimin bile farkına varmadan ..banyoya koştum geç kalma korkusuyla ..malum servis kaçarsa bu havada işe gidecek emek otobüsü kimbilir gelirmi ki diyerek ....
birden aynada giyinmiş ,ama nedense kendini çıplak hisseden ve yaşlanmaya yüz tutmuş bir yanlızlık gördüm ...daha agırdaln almaya başladım ...kaçarsa kaçsın servis...
HEM KİM YANLIZLIGI KOVALAR Kİ ...bu karda kıyamette...
(öylesine.........)

17 Nisan 2009 2-3 dakika 9 denemesi var.
Yorumlar