Anlamazdın, Anlamazdın..

2008 yapımı bir film olan Issız Adam'ın finalinde çalan "anlamazdın"isimli, hit şarkısı ilk çıkışından 32 yıl sonra, yeniden Türkiye'de en çok dinlenen şarkılar arasında yeralan, Türk pop müziği şarkıcısı Ayla Dikmen sanki yeniden doğdu.
Özellikle, biz İzmir'liler uzun yıllar şehrimizin Alsancak semtinde yaşayan, bu ufak, tefek, sarı saçlarını hep abartılı kabarık topuzlar yaptıran, çok süslü, güzel yüzlü kadını nedense, içimizde bir buruklukla anımsadık.
Şarkıcının ağabeyi, ünlü çocuk doktoru Sn. Oktay Dikmen'de bildiğim kadarıyla, halen şehrimizde yaşıyor.
İzmir'li playboy Enis Berki ile 1968 yılında nişanlanan, ölünceye kadar (l990) birlikte yaşayan, ama bir türlü evlenemeyen, Ayla Dikmen'in bu uzatmalı nişanlılığı, o zamanın ünlü SES ve HAYAT mecmualarına, defalarca konu olmuştu.
Bu konuyu ben de, bütün meraklı köfteciler gibi, merak etmiş ve üzerinde düşünmüşümdür.
Acaba, Enis Berki'nin ailesi mi bu evliliğe karşı çıkıyordu.?
Belki de Enis Berki, yıllar sonra Ayla Dikmen'e evlenme teklif etmişti de, kalbi kırılan Ayla Dikmen, artık bu evliliği istememişti.
Bu konu hala gizemini koruyor.
Uzatmalı nişanlı, anılarla dolu evinde ve aktif bir sosyal hayatın içinde yaşamına İzmirde devam ediyor.
Belki, Ayla Dikmen'in ruhu da , o güzel yüzünde bir gülümsemeyle, ikinci kez gelen şöhretinin tadını çıkartıyordur.
Kim bilir?

15 Şubat 2009 1-2 dakika 138 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Düş görmemizi sağlayan şeylere saygı duydum, sayılarını toplamaya abaküs yetmez gibi geldi, huzur doldum, mutlu oldum.

    çağan ırmak ve onun gibilere ihtiyacımız var